    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: technika HDR jak sie to robi ?
    Date: Tue, 4 Aug 2009 05:15:51 -0700 (PDT)

    On 4 Aug., 14:01, bans <g...@o...pl> wrote:
    > XX YY pisze:
    >
    > > moze jakis link ?
    >
    > Ślepy jesteś? Pytanie retoryczne.
    >
    > --
    > bans

    a ty stawiajac pytanie w ten sposob jestes chamskim glupcem

    nie intersuja mnie linki do jakis egzotycznych mistrzow fotografii z
    pracami obiegajacymi serwisy swiatowe.ostatecznie sam je wskazalem.

    mnie intersuje kto z zywych tutaj cos takiego namacalnego zrobil ?
    o tym , ze sie wie jak to sie robi - to ja wiem.
    ale czy ktos tutaj zrobil?
    okazuje sie ze odpowiedz na to pytanie nie jest taka prosta.

    jak nie masz nic do powiedzenia to lepiej milcz gdyz wychodzisz
    rzeczywiscie na bezmyslnego chama.