  • 1. Data: 2009-08-03 20:26:26
    Temat: Bieszczady - zdjęcia
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Witam Szanowną Grupę!

    Pragnę wszystkich zaprosić do obejrzenia, skomentowania i
    skrytykowania mojej galerii zdjęć wykonanych w - szeroko rozumianych -
    Bieszczadach:

    http://www.tomaszworek.com/gallery-bieszczady.html

    Mam również kilka pytań:

    1. Czy takie zdjęcie budowli jak na poniższym zdjęciu ma sens? Sam nie
    wiem, czy przerysowania szerokiego kąta nie psują tego zdjęcia.
    http://www.tomaszworek.com/gallery-bieszczady-IMGP19
    53b.html

    2. Czy mógłby ktoś rozszyfrować jakie szczyty kryją się na
    następujących zdjęciach:
    http://www.tomaszworek.com/gallery-bieszczady-IMGP21
    59.html
    http://www.tomaszworek.com/gallery-bieszczady-IMGP21
    62.html
    http://www.tomaszworek.com/gallery-bieszczady-IMGP21
    74b.html
    http://www.tomaszworek.com/gallery-bieszczady-IMGP21
    95.html
    Jedyne co wiem, że pewnie znajdują się tam Krzemień, Kopa Bukowska,
    Halicz i Rozsypaniec, ale co jest dokładnie na którym zdjęciu...
    właściwie nie mam pojęcia.

    Pozdrawiam, Tomasz Worek

    PS. Ja też właściwie cieszę się z mojego aparatu ;)

  • 2. Data: 2009-08-03 21:07:18
    Temat: Re: Bieszczady - zdjęcia
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "Tomasz Worek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
[...]

    Hej,
    Ujecia ciekawe, ale z wiekszosci fotek zrobiles "grafike komputerowa" :)
    Pytanie- czy, trzeba bylo?..

    pozdro
    elm

  • 3. Data: 2009-08-03 21:22:52
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Tomasz Worek wrote:
    > Witam Szanowną Grupę!
    >
    > Pragnę wszystkich zaprosić do obejrzenia, skomentowania i
    > skrytykowania mojej galerii zdjęć wykonanych w - szeroko rozumianych -

    Panie Tomaszu szacunek wielki za te prace !

  • 4. Data: 2009-08-03 21:23:13
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 13:26:26 -0700 (PDT), Tomasz Worek napisał(a):

    > 1. Czy takie zdjęcie budowli jak na poniższym zdjęciu ma sens? Sam nie
    > wiem, czy przerysowania szerokiego kąta nie psują tego zdjęcia.
> [...]

    Akurat przerysowania sa ok. Natomiast zdjecie jest do kosza. Popatrz na
    niebo - czy ktos widzial kiedys niebo i chmury w takich barwach? Filotety
    zamiast bieli? I sama cerkiew jest zdecydowanie zbyt ciemna. W sumie
    kompozycja tez nieciekawa.

    Kyniu

  • 5. Data: 2009-08-03 21:27:15
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 13:26:26 -0700 (PDT), Tomasz Worek napisał(a):

    > 2. Czy mógłby ktoś rozszyfrować jakie szczyty kryją się na
> [...]

    Siodlo pod Tarnica.

    Kyniu

  • 6. Data: 2009-08-03 22:14:15
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Pragnę wszystkich zaprosić do obejrzenia, skomentowania i
    > skrytykowania mojej galerii zdjęć

    obejrzałem prawie całą galerie (nie tylko Bieszczady) - bardzo mi się
    podobało.

    > Sam nie
    > wiem, czy przerysowania szerokiego kąta nie psują tego zdjęcia.
    > http://www.tomaszworek.com/gallery-bieszczady-IMGP19
    53b.html

    trochę tak, ale bardziej przeszkadza zbyt ciemna budowla.
    Znacznie fajniej wyszło to:
    http://www.tomaszworek.com/gallery-bieszczady-IMGP19
    53b.html

    ale... tam jest tak czysto jakby ktoś malował trawę na zielono, albo to
    była makieta ;-) nie mniej wygląda ładnie.

    > PS. Ja też właściwie cieszę się z mojego aparatu ;)

    hop, hip, hurra ! witaj w klubie szczęśliwych z posiadanych aparatów.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 7. Data: 2009-08-04 06:05:50
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 3 Aug., 23:07, "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> wrote:
> [...]
    >
    > 1. Czy takie zdjęcie budowli jak na poniższym zdjęciu ma sens? Sam nie
    > wiem, czy przerysowania szerokiego kąta nie psują tego

    ma sens oczywiscie .
    ladna zbiezna centralnie perspektywa. kadr uporzadkowany.
    stosowanie szerokiego kata jest jak najbardziesj usprawiedliwione
    tutaj " wizja plastyczna"

    namawiam tylko do pokazywania zdjec w nieco wiekszej skali , nie az
    tak malych
    barwy ozyja nieco , stana sie mniej kontrastowe.
    wyczuwam , ze kryja sie w niech b . ladne walory tonalne.

    w zdejciach widokow i gor brakuje mi elemnetow "ozywiajacych" , np
    sztafaz co sugerowalem ostatnio , jakis pierwszy plan , tak by uniknac
    monotoni i powtarzalnosci.

  • 8. Data: 2009-08-04 06:15:29
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 3 Sie, 23:07, "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> wrote:

    > Hej,
    > Ujecia ciekawe, ale z wiekszosci fotek zrobiles "grafike komputerowa" :)
    > Pytanie- czy, trzeba bylo?..
    >
    > pozdro
    > elm

    Właściwie to pewnie nie trzeba było, ale tak mi się bardziej
    podobają :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 9. Data: 2009-08-04 06:27:40
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 4 Sie, 08:05, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > namawiam tylko do pokazywania zdjec w nieco wiekszej skali , nie az
    > tak malych
    > barwy ozyja nieco , stana sie mniej kontrastowe.
    > wyczuwam , ze kryja sie w niech b . ladne walory tonalne.

    No chyba, że przy wiekszych wyjdą na aw wszystkie błędy i czar
    pryśnie ;)
    O ile kadry horyzontalne mogę powiększyć, to te pionowe nie zmieszczą
    się na ekranie (przy rozdzielczości 1024x768).

    > w zdejciach widokow i gor brakuje mi elemnetow "ozywiajacych" , np
    > sztafaz co sugerowalem ostatnio , jakis pierwszy plan , tak by uniknac
    > monotoni i  powtarzalnosci.

    Chmmmm w sumie racja. Jak się tak przyglądam zdjęciom dłużej to
    stwierdzam, że część "widoczków" zbyt jest podobna do siebie.

    Wygląda na to, że selekcja zdjęć potrafi być trudniejsza niż robienie
    zdjęć. Wybranie tych "najlepszych" nie jest łatwe.

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 10. Data: 2009-08-04 07:46:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >nie
    >wiem, czy przerysowania szerokiego kąta nie psują tego zdjęcia.

    IMO moze byc.

    Ale pytanie .. to czemu nie zrobiles dluzszym obiektywem ? Na oko
    to miejsce bylo.

    J.