  • 1. Data: 2009-08-03 19:20:59
    Temat: dodatkowy akumulator do 50D
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jaki jest według Was najlepszy akumulator do Canona 50D?
    Chodzi mi o taki o największej pojemności? Czy 1600 mAh to jest max?

    Pozdrawiam
    heyoo

  • 2. Data: 2009-08-03 19:42:11
    Temat: Re: dodatkowy akumulator do 50D
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    najlepszy to moim zdaniem to taki,,,,,,,, Canona ;))))))

    te wszystkie 5000mAh to sobie mozna wsadzic........

    zainwestuj w gripa - milo sie rozczarujesz o ile dluzej aparat trzyma

    --

    Sebastian

  • 3. Data: 2009-08-03 19:43:51
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd MZ napisał(a):

    > Jaki jest według Was najlepszy akumulator do Canona 50D?

    http://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/b
    rowse_thread/thread/7e6e55d97d39c527
    http://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/b
    rowse_thread/thread/c6e586d1b1393a20

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 4. Data: 2009-08-03 20:05:27
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

    Czy jestes pewien czy to dobry zamiennik:

    http://rbl24.pl/index.php?products=product&prod_id=9
    9

    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=3848

    W jednym opisie nic nie pisze, ze pasuje do Canona 50D, a
    w drugim Canon 50D wogole nie jest wymieniony.

    Czy BP-511 i BP-511A to to samo?

    Pozdrawiam
    heyoo

  • 5. Data: 2009-08-03 20:18:24
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd MZ napisał(a):

    > Czy jestes pewien czy to dobry zamiennik:
    >
    > http://rbl24.pl/index.php?products=product&prod_id=9
    9

    Tak, mam i używam.

    > https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=3848

    Nie mam, ale tu i ówdzie użytkownicy polecają. :)

    > W jednym opisie nic nie pisze, ze pasuje do Canona 50D, a
    > w drugim Canon 50D wogole nie jest wymieniony.
    >
    > Czy BP-511 i BP-511A to to samo?

    Tak, kształt i wymiary takie same, różnią się pojemnością (BP-511 ma
    1100 mAh, BP-511A - 1390 mAh). Oczywiście mowa o oryginalnych Canonach,
    zamienniki miewają różne pojemności (niekiedy wzięte z kosmosu).

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Ginekolog grzebie w zupie, a powinien grzebać... kucharz.

  • 6. Data: 2009-08-03 20:19:50
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bakulik" <i...@n...polska> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1100 mAh, BP-511A - 1390 mAh). Oczywiście mowa o oryginalnych Canonach,
    > zamienniki miewają różne pojemności (niekiedy wzięte z kosmosu).

    A jakie masz zdanie na temat tego "cacka"?

    http://www.allegro.pl/item694611961_f_firmowy_aku_ca
    non_bp_511_bp_511a_3000mah_wawa.html

    Pozdrawiam
    Heyoo

  • 7. Data: 2009-08-03 20:42:40
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd MZ napisał(a):

    > http://www.allegro.pl/item694611961_f_firmowy_aku_ca
    non_bp_511_bp_511a_3000mah_wawa.html

    Cóż, przez jakiś czas pewnie podziała, ale zapomnij, że ma 3000mAh...
    Niestety (a może - na szczęście) nigdy nie miałem takowego, więc
    własnych przeżyć z nim związanych nie mogę opisać. :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Słońce wieje i wiatr świeci - postnuklearna pogoda...

  • 8. Data: 2009-08-03 23:32:51
    Od: Olek <o...@u...eu>

    MZ wrote:
> [...]
    >
    > Jaki jest według Was najlepszy akumulator do Canona 50D?
    > Chodzi mi o taki o największej pojemności? Czy 1600 mAh to jest max?

    poszukaj na allegro MAX POWER'y - tanie i dobre :)

  • 9. Data: 2009-08-03 23:33:22
    Od: Olek <o...@u...eu>

    basti78 wrote:

    > zainwestuj w gripa - milo sie rozczarujesz o ile dluzej aparat trzyma

    lepiej i taniej w akumulatory - zawsze można "przeładować" :)

  • 10. Data: 2009-08-04 08:09:37
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    > poszukaj na allegro MAX POWER'y - tanie i dobre :)
    najgorszu chiński szajs - nie polecam.

    Tomek