  • 91. Data: 2009-08-06 12:19:49
    Temat: Re: technika HDR jak sie to robi ?
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:0085bde8-243c-4933-ae17-d9f820886d3d@k19g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 6 Aug., 13:02, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > jesli szukasz idealu to zerknij
    > tutajhttp://www.cambridgeincolour.com/cambridge-gall
    ery.htm

    mam inne wyobrazenie idealu

    to ja nie wiem czego szukasz. te twoje przyklady sa powyciagane i
    nienaturalnosc odrzuca. pierwsze zdjecie swiatyni ma rozjechane nasycenie
    kontrast jasnosc pozostale równiez sa sztuczne. od tych z pierwszego postu
    bardziej mi sie podobaja te z wczoraj

  • 92. Data: 2009-08-06 12:28:39
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 6 Aug., 14:19, "TheGuru" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > kontrast jasnosc pozostale równiez sa sztuczne. od tych z pierwszego postu

    podalem tylko przyklad zdjec zrobionych na tym samym mniej wiecej
    poziomie jak te , ktore przywolales w linku jako idealne.
    im jest daleko do idealu - podobnie jak te , ktore mi sie same walnely
    z marszu wczoraj

    dokladnie to co napisales o przytoczonych przez mnie zdjeciach mozna
    napisac o tych z cambridge .
    dokladnie tak jest jak piszesz w obu przypadkach.
    Z tym, ze raz interpretujesz to jako przyklad zdjecia idealniego , a
    raz jako nieudanego.
    W swej istocie jest to ten sam poziom obrobczy i kompozycyjny.

  • 93. Data: 2009-08-06 14:52:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    > czy to pedzel i farby sa winne , ze uzyto ich do malowania jelonka na
    > rykowisku ?

    tylko aby tego zasranego jelonka namalować to trzeba jednak umieć troche
    malować a do robienia szajcu z PSie wystarczy jakiś tutorial z sieci

  • 94. Data: 2009-08-06 15:01:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > To jest swego rodzaju grafika, kojarzy mi się z komiksem. Zrobiona po
    > raz pierwszy zasługiwałaby na odnotowanie w historii sztuki i
    > umieszczenie w muzeum. Dziś jest już czymś popularnym i prostym do
    > zrobienia.
    >
    > A grupa jak zwykle wykazała się zaściankowością w imię ''co nie jest
    > zwykłe, jest bez sensu'' :)

    trochę sam sobie zaprzeczasz.

    większość technik specjalnych zasługiwała na szacunek ze względu na wkład
    pracy i związek miedzy zdolnościami a efektami oraz często jednostkowość
    otrzymanego dzieła. (w sumie to ja nigdy nei byłem miłośnikiem obrazów
    uzyskanych technikami specjalnymi). Jeśli efekt "artystyczny" może zrobić
    każdy z każdego zdjęcia to to jest już banał.

    Niewiem czemu ale spora ilość ludzi lubi obiekty przekombinowane z
    ozdóbkami, kolorowe, krzykliwe, te obrazy trafiają w proste gusta, podobają
    sie ludowi i wielu ludzi produkuje taki obrazki bo są ładne.

  • 95. Data: 2009-08-06 15:05:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    tm

    > Niektore troche za bardzo powyciagane w cieniach,
    > ale ogolnie to sa dobre przyklady zastosowanie techniki...

    tak bo wyglądają trochę jak slajdy o dużej dynamice. W sumie wyglądaja dość
    naturalnie i to powoduej że sie je ogląda przyjemnie.

  • 96. Data: 2009-08-06 15:10:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    ery.htm

    > mam inne wyobrazenie idealu
    szkoda

    > tych pare na pierwszej nie nazwalbym nawet dobrymi.
    > ot takie foty - nieuporzadkowane kadry.

    prostota jest cnota, w fotografi i innych dziedzinach sztuki czy rzemiosla
    zawsze najlepiej sie sprawdza prostota i szcunek. Sa zwykle ponadczasowe nie
    umieraja jako kolejne krótkotrwale mody tylko zostaja w pamieci na dlugo.

  • 97. Data: 2009-08-06 15:13:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Grochocki wrote:
    > "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> wrote in message
    >
    > Napisales, ze pokazales to zdjecie kilku osobom nie z branzy, wiec
    > myslalem, ze testujesz ogolnie ludzi, czy im takie cos podchodzi, czy
    > nie. I ja bym sie nie bal, ze ktos nie lubi takich tematow, tylko
    > balbym sie, ze ludzie raczej lubia. Ja, jak pokazywalem innym tego
    > typu zdjecia (nie swoje), to zwykle wszyscy byli zachwyceni, bo byly
    > takie 'nierealne' i 'malownicze', wiec wnioskuje, ze normalnym
    > ludziom pojechane HDRy sie bardzo podobaja.

    co dobrze widać pod bramą floriańska, gdy patrzymy co sprzedają tam nasi
    kochani artyści.

    ludzie prości lubią kicze. Jak szukam w sklepie lampy czy klamki do drzwi to
    mam problem bo wszędzie sa jakieś takie pokombinowane gówna, brakuje
    obiektów o ładnej prostej czystej formie, klamki do drzwi musiełąem
    sprowadzać z Niemiec :) a lampy do salonu szukałem przez 3 miesiące, w końcu
    przypadkiem trafiłem na cos fajnego w sieci.

  • 98. Data: 2009-08-06 15:14:57
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Nie rozumiem, czemu wszyscy tutaj wtrącają się mówiąc jakie HDRy są be a
    jakie cacy. Jak ktoś wie, niech mu powie, jak się robi TAKIE HDR JAK ON
    CHCE zamiast wymądrzać się, że są jakąś karykaturą HDR, czy inne opinie.
    Nic innym do tego, co się komu podoba, dopóki ktoś nie zapyta o opinię.
    Nudzicie się strasznie - widzę.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 99. Data: 2009-08-06 16:02:03
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > umieraja jako kolejne krótkotrwale mody tylko zostaja w pamieci na dlugo.

    i dzieki tej cnocie jaka jest prostota , architektura komunistyczna w
    postaci wielkiej plyty zostanie na wieki w pamieci pokolen. Az cisnie
    sie na usta - idee komunizmu wiecznie zywe.

  • 100. Data: 2009-08-06 16:10:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    > i dzieki tej cnocie jaka jest prostota , architektura komunistyczna w
    > postaci wielkiej plyty zostanie na wieki w pamieci pokolen. Az cisnie
    > sie na usta - idee komunizmu wiecznie zywe.

    nasuwa mi sie stwierdzenie: "glupis", ale ty tylko jestes ignorantem pewnie.

    mylisz prostote z prostactwem