  • 131. Data: 2011-02-06 12:49:38
    Temat: Re: taki HDR, że aż kapcie spadywują
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 11:18:46 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > Jest ok - do zobaczenia na żywo wykonawców, do wyjścia ze znajomymi, do
    > pokołysania się w stadzie... Tylko do słuchania muzyki rzadko się nadaje
    > ;-)

    Koncert w filharmnonii też?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 132. Data: 2011-02-06 12:52:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 13:49:38 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Koncert w filharmnonii też?

    Chochlik namieszał w filharmonii :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 133. Data: 2011-02-06 13:03:03
    Od: "Kokon" <k...@o...pl>

    Sebastian Nibisz wrote:

    > Tobie się nie muszą podobać, tylko nie wmawiaj innym, że to nie jest
    > sztuka: http://i.pinger.pl/pgr462/90beae36001fb64149f87d91
    > http://i.pinger.pl/pgr234/88091a8d00073a1c49f87da6
    > http://i.pinger.pl/pgr227/337fbc800015551049f87d7a
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    To Ty nie wmawiaj innym, że to jest sztuka;-)

    Cytując mojego kolegę, "Kiczycha wypasione i tłuste" ;-)

    Pzdr,
    Błażej

  • 134. Data: 2011-02-06 13:41:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Na pewno zagra lepiej od dobrze nagranego CD, zwłaszcza jak wydawca
    > się nie przyzna, że nagrania i masteringu dokonywał cyfrowo ;)

    jestem daleki od wiary w audio voodo ale sprawdź przy jakich
    rozdzielczościach bitowych i prędkościach odbywa sie mastering cyfrowy. Tak
    naprawdę do CD to jest w sumie kupa dla sensownej jakości powinno sie
    zastosować próbkowanie przynajmniej 2 lub 4 razy szybsze.

  • 135. Data: 2011-02-06 13:42:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Z dynamiką na dzień dobry niższą o 30dB :)

    ale dynamika to nie wszytsko Janko częstosliwość próbkowania stosowana w CD
    jest troszkę za mała dla dobrego przenoszenia góry wielu sygnałów audio.

  • 136. Data: 2011-02-06 13:43:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Nibisz wrote:

    > Niby tak, no ale przecież kiedyś był dostępny w małych ilościach.
    > Czy jeżeli każdy będzie miał w domu 10 kilogramów złota, to złoto
    > przestanie być szlachetne?

    dokładnie, przestanie.

  • 137. Data: 2011-02-06 13:49:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 14:41:31 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
    > naprawdę do CD to jest w sumie kupa dla sensownej jakości powinno sie
    > zastosować próbkowanie przynajmniej 2 lub 4 razy szybsze.

    Wystarczy 16 bitów i 44kHz, chyba że masz słuch nietoperza albo delfina.
    Oczywiście wraca przy tym kwestia obecnego masakrowania dynamiki nagrań, bo
    co z tego, że płyta ma to 98dB pojemności, skoro materiał się kompresuje do
    20-30dB...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 138. Data: 2011-02-06 13:50:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 14:42:38 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > ale dynamika to nie wszytsko Janko częstosliwość próbkowania stosowana w CD
    > jest troszkę za mała dla dobrego przenoszenia góry wielu sygnałów audio.

    No tak, najlepsze ludzkie ucho sięga z trudem 20kHz (przeważnie nie więcej
    niż 16-18kHz), płyta 22kHz. Faktycznie, w ogóle nie starcza.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 139. Data: 2011-02-06 14:23:21
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-02-04 16:53, Sebastian Nibisz pisze:

    > O gustach się nie dyskutuje, wideo jest odjazdowe.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    dokładnie, a jak czytam "kiepska grafika do gry komputerowej" to
    chciałbym żeby pokazał mi kiepską grę z taką grafiką :)

  • 140. Data: 2011-02-06 14:34:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-06 14:42, Marek Dyjor pisze:
    > ale dynamika to nie wszytsko Janko częstosliwość próbkowania stosowana w
    > CD jest troszkę za mała dla dobrego przenoszenia góry wielu sygnałów audio.

    Był to problem naście lat temu, ale nie z częstotliwością, co z
    kiepskimi filtrami czyszczącymi sygnał po 20KHz. Obecnie problem nie
    istnieje i osobiście nie wiem, po co komu >44.1k. Choć sam czasem się
    bawię 96, żeby sobie zrobić ''lupę dźwiękową'' i zwolnić np. do 22k
    wsłuchując się w piski, które w normalnych warunkach ulatują uwadze.

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/