  • 1. Data: 2011-02-04 14:59:17
    Temat: SB-600 vs. SB-700
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Prośba: o wytłumaczenie w krótkich 'żołnierskich słowach'
    przewagi SB-700 nad SB-600 uzasadniającej różnicę cen.
    Siedzę, oglądam charakterystyki i za cholerę nie mogę dojść,
    dlaczego SB-700 jest droższa od SB-600.

    BTW: i tak przymierzam się do SB-900, ale na razie budżet
    nie puszcza :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2011-02-04 16:07:08
    Temat: Re: SB-600 vs. SB-700
    Od: "de Fresz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > SiedzÄ&#65533;, oglÄ&#65533;dam charakterystyki i za cholerÄ&#65533; nie
    mogÄ&#65533; dojĹ&#65533;Ä&#65533;,
    > dlaczego SB-700 jest droĹźsza od SB-600.

    Bo jest obarczona podatkiem od nowości. Za 5 lat SB-700 też pewnie będzie
    kosztować z 800 zł.

    > BTW: i tak przymierzam siÄ&#65533; do SB-900, ale na razie budĹźet
    > nie puszcza :D

    To kup używaną 600. Później przyda się do CLSa, a jak nie, to sprzedasz z
    niewielką stratą.

    deF

  • 3. Data: 2011-02-05 07:05:45
    Od: TomekM <t...@g...com>

    > Siedzę, oglądam charakterystyki i za cholerę nie mogę dojść,
    > dlaczego SB-700 jest droższa od SB-600.

    W CLSie SB-700 moze pracować jako master.
    Ma ciut większy zoom o ile pamiętam.
    No i ma w wyposażeniu:
    -wygodne filtry do światła żarowego/ świetlówek
    -dyfuzor
    -wbudowaną "karteczkę" do rozświetlania cieni gdy odbijamy światło od
    sufitu