  • 121. Data: 2011-02-06 08:24:09
    Temat: Re: taki HDR, że aż kapcie spadywują
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-06 02:50, Przemek Lipski pisze:

    > Koszmarny gust, czyli jaki? Inny od Twojego, inny od gustu jakiegoś stylisty
    > czy znawcy? A moze to ów znawca ma koszmarnu gust, bo się na przykład
    > zachwyca kropką na białym płótnie?

    Koszmarny gust jest wtedy, gdy wchodzisz i w 1/3 sekundy możesz coś
    takiego powiedzieć. Naprawdę, to żadna filozofia.
    Gdy wątpliwości trwają dłużej, wypadałoby nie wypowiadać się tak
    zdecydowanie.

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię ciszę i spokój; marzę o małym domku pomiędzy cmentarzem, a kostnicą/

  • 122. Data: 2011-02-06 10:01:12
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant pisze:
    [...]
    > W sensie seny i ''szacunku'' - jak najbardziej. Tak naprawdę jest
    > brzydkie, czego dowodzi brak tej barwy w agd w przeciwieństwie do srebra.

    Ale hi-fi bywało złote w kolorze. Choćby Radmor miodowozłoty.

    Więcej powiem - kiedyś Marantz sprzedawał serię limitowaną wzmacniaczy z
    płytą czołową powleczoną elektrolitycznie cienką warstwą złota.
    Tego złota było za kilka $$$, cena wzmacniacza rosła niebotycznie,
    klienci byli uczciwie poinformowani, że oprócz pozłoty nie ma żadnych
    różnic i... kupowali.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 123. Data: 2011-02-06 10:06:19
    Temat: Re: taki HDR, że aż kapcie spadywujš
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-05 16:39, J.F. pisze:

    > A ja jakos nigdy jej nie lubialem :-P
    >[...]

    Ja tez nie - wytrzymałem by nie zasnąć w trakcie, obejrzałem do końca
    (akurat końcówkę było warto - bo faktycznie jak na owe czasy bardzo
    efektownie była zrobiona), wyszedłem lekko zniesmaczony - bo w sumie
    film był strasznie nudny - i - nigdy więcej:-)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 124. Data: 2011-02-06 10:06:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-06 11:01, Jan Rudziński pisze:
    > Ale hi-fi bywało złote w kolorze. Choćby Radmor miodowozłoty.

    Raczej bardziej był to kolor miedzi, który z czasem wpadał w brąz :)

> [...]
    > Tego złota było za kilka $$$, cena wzmacniacza rosła niebotycznie,
    > klienci byli uczciwie poinformowani, że oprócz pozłoty nie ma żadnych

    No właśnie, mała seria.
    A teraz sobie wyobraźmy, że złoto ma odcień różu. Czy coś by to
    zmieniło? Nie.

    --
    pozdrawia Adam
    /wow! dj'e będą miksować nie tylko hity, ale również evergreen'y!

  • 125. Data: 2011-02-06 10:10:34
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    Sebastian Nibisz wrote:

    > Tobie się nie muszą podobać, tylko nie wmawiaj innym, że to nie jest
    > sztuka: http://i.pinger.pl/pgr462/90beae36001fb64149f87d91
    > http://i.pinger.pl/pgr234/88091a8d00073a1c49f87da6
    > http://i.pinger.pl/pgr227/337fbc800015551049f87d7a
    >[...]

    Nie czuję się kompetentny by się wypowiadać, czy jest to sztuka, ale jak
    dla mnie te obrazy są zaprzeczeniem poczucia estetyki - budzą we mnie po
    prostu niesmak.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 126. Data: 2011-02-06 10:18:46
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 5 Feb 2011 23:31:05 +0100, JA napisał(a):

    > CD jest do bani. Koncert jest ok.

    Jest ok - do zobaczenia na żywo wykonawców, do wyjścia ze znajomymi, do
    pokołysania się w stadzie... Tylko do słuchania muzyki rzadko się nadaje
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 127. Data: 2011-02-06 10:20:37
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 06 Feb 2011 00:39:13 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Z dynamiką na dzień dobry niższą o 30dB :)

    A to nie jest zaleta? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 128. Data: 2011-02-06 10:39:57
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-05 19:36, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Tyle, że 2001 obroniła się przez wiele lat. I broni się do dziś.

    Wiem. Ale - nie zmienia to mojego stosunku do tego filmu. Nigdy nie
    staram się ulegać modzie - i to, ze coś jest powszechnie uznawane za
    dobre wcale nie oznacza, że musi być dobre dla mnie.

    > PS: freski w kaplicy sykstyńskiej też się opieraja na efektownym obrazie.

    W przypadku malarstwa trudno mówić o akcji - to jednak nieco inny niż
    film gatunek sztuki.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 129. Data: 2011-02-06 10:54:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-06 11:20, Henry(k) pisze:

    > A to nie jest zaleta? ;-)

    A jest, ile to narzekania na ''ciche'' filmy na dvd :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jedynie skromność ogranicza mój geniusz/

  • 130. Data: 2011-02-06 11:20:09
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 2011-02-06 11:06, Marek Wyszomirski pisze:

> [...]
    > efektownie była zrobiona), wyszedłem lekko zniesmaczony - bo w sumie
    > film był strasznie nudny - i - nigdy więcej:-)

    A nie pomyślałeś, że to TY byłeś za cienki, żeby ten film był dla ciebie
    czytelny i ciekawy?