  • 1. Data: 2011-02-03 19:36:01
    Temat: Co potrzeba do takiego zdjecia?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    Panowie i Panie, nie wiem czy na dobra grupe kieruje pytanie, ale
    sprobuje.

    Jest sobie takie zdjecie:
    http://www.lotusrenaultgp.com/local/cache-vignettes/
    L674xH449/_g7c8828-b1f37.jpg

    To spehia, czy jakis filtr, czy jakies ustawienia? Co potrzeba to
    takiego efektu? Slonce dobrze swiecilo...

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 2. Data: 2011-02-03 19:59:24
    Temat: Re: Co potrzeba do takiego zdjecia?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-03 20:36:01 +0100, Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm> said:

    > Co potrzeba to
    > takiego efektu?

    Photoshop, lub inny program w tym stylu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-02-03 20:36:12
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Kempinski pisze:

    > http://www.lotusrenaultgp.com/local/cache-vignettes/
    L674xH449/_g7c8828-b1f37.jpg

    > To spehia, czy jakis filtr, czy jakies ustawienia? Co potrzeba to
    > takiego efektu? Slonce dobrze swiecilo...

    Trochę zmniejszyć nasycenie kolorów i podbarwić na żółto.
    Np. darmowym IrfanView.

    P.

  • 4. Data: 2011-02-03 20:45:51
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Przemyslaw Kempinski raczył napisać:

    Mnie to wygląda na defekt.
    --
    Sátoraljaújhely

  • 5. Data: 2011-02-04 08:18:26
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 03.02.2011 20:36, Przemyslaw Kempinski wrote:
> [...]
    L674xH449/_g7c8828-b1f37.jpg

    > To spehia, czy jakis filtr, czy jakies ustawienia? Co potrzeba to
    > takiego efektu? Slonce dobrze swiecilo...

    Potrzebny jest tor wyścigowy o odpowiednim asfalcie, dwa bolidy F-1 lub
    F-2, gorący dzień i bycie o odpowiedniej porze w odpowiednim miejscu,
    żeby się ustawić tak, że słońce odbija się od asfaltu.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 6. Data: 2011-02-04 08:34:45
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 09:18:26 +0100, b...@n...pl na pl.rec.foto.cyfrowa
    napisał(a):

    > Potrzebny jest tor wyścigowy o odpowiednim asfalcie,

    Zgadza się.

    > dwa bolidy F-1 lub F-2,

    F1.

    > gorący dzień

    Wczoraj w Valencji było jakieś 15-17 stopni.

    > i bycie o odpowiedniej porze w odpowiednim miejscu,

    Zgadza się.

    > żeby się ustawić tak, że słońce odbija się od asfaltu.

    Niskie, zimowe, zachodzące słońce.

  • 7. Data: 2011-02-04 08:45:34
    Od: "PR" <P...@p...pl>

    > Niskie, zimowe, zachodzące słońce.

    po cieniu widac, ze slonko raczej nisko nie bylo ...
    Pozdro!
    PR

  • 8. Data: 2011-02-04 09:21:03
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 09:45:34 +0100, PR na pl.rec.foto.cyfrowa napisał(a):

    > po cieniu widac, ze slonko raczej nisko nie bylo ...

    Jak najbardziej było. Zdjęcia robione pod koniec sesji treningowej, gdzieś
    tak ok. 16-16.30.

    "Nieudana operacja to połowa udanej sekcji."

  • 9. Data: 2011-02-04 23:31:07
    Od: Les <s...@p...fm>

> [...]
    > Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
    > m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
    > "Nieudana operacja to połowa udanej sekcji."

    słońce na pewno nisko i na dodatek fotka niedoświetlona (widać na
    pierwszym bolidzie). Drugi jest w innym kolorze z uwagi na gorące
    powietrze dodatkowo podgrzane spalinami pierwszego bolidu.
    Czasami jak robię wschód słońca to mi wychodzą takie kolorki - trzeba
    trafić na "ten" konkretny czas, kiedy słońce już świeci mocno, ale
    jeszcze nie za ostro - trwa to 2-3 minuty - dodatkowo pomaga
    niedoświetlenie fotki.

    Pozdrawiam
    Les

  • 10. Data: 2011-02-05 15:45:39
    Od: di_planet <d...@w...pl>

    W dniu 2011-02-05 00:31, Les pisze:

> [...]
    > trafić na "ten" konkretny czas, kiedy słońce już świeci mocno, ale
    > jeszcze nie za ostro - trwa to 2-3 minuty - dodatkowo pomaga

    A dlaczego nikt nie wspomniał o odpowiednio długiej ogniskowej i niskiej
    perspektywie?