  • 1. Data: 2011-02-04 11:12:41
    Temat: wyswietlanie zdjec
    Od: "Janek" <j...@o...waw.pl>

    Witam
    mam problem tego rodzaju ze kilka fotek jest zrobionych w pionie i przy
    wyswietlaniu na kompie jest oki to znaczy budynek stoi a na wyswietlani na
    odtwarzaczu czy ramce budynek lezy gdzie szukac przyczyny obraz nie obraca
    sie automatycznie tak jak na kompie
    pozdrawiam
    Janek

  • 2. Data: 2011-02-04 11:36:39
    Temat: Re: wyswietlanie zdjec
    Od: "Pawel Gancarz" <p...@g...pl>

    Dnia 04-02-2011 o 12:12:41 Janek <j...@o...waw.pl> napisał(a):

> [...]
    > na
    > odtwarzaczu czy ramce budynek lezy gdzie szukac przyczyny obraz nie

    Obróć odtwarzacz o 90 stopni. BP, MSPANC (piątkowo) ;)
    --
    "We all go a little mad sometimes."
    Norman Bates

  • 3. Data: 2011-02-04 12:48:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 12:12:41 +0100, Janek napisał(a):

> [...]
    > odtwarzaczu czy ramce budynek lezy gdzie szukac przyczyny obraz nie obraca

    Zdjęcia "leżą" - ale w exif jest zapisana orientacja i przeglądarka
    komputerowa to uwzgflędnia, a ramka nie.
    Ja zawsze w FastStone daję "autorotacja na podstawie exif" i wtedy mi
    ustawia wszystkie zdjęcia jak być powinny - dzięki temu wszędzie się
    wyświetlą poprawnie.

    Pozdrawiam,
    Henry