  • 191. Data: 2011-02-06 20:26:42
    Temat: Re: taki HDR, że aż kapcie spadywują
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 6 Feb 2011 18:13:24 +0000 (UTC), Jacek_P wrote:

    > Abstrahujesz od faktu, że kształt sygnału o częstotliwości zahaczającej
    > o granicę Nyquista jest mocno zdeformowany. Weź sobie jakikolwiek program,
    > Mathcada czy Matlaba, puść sygnał, spróbkuj go różnymi częstotliwościami,
    > odtwórz i porównaj z oryginałem.

    Ale on moze byc zdeformowany, bo przeleci przez filtr.

    Co z tego, ze to przykladowe 14kHz bedzie mialo nasmarkane harmonicznych,
    jak sluch ich juz nie zarejestruje?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 192. Data: 2011-02-06 20:38:04
    Od: chomsky <m...@w...pl>

    sztuka:http://i.pinger.pl/pgr462/90beae36001fb64149f
    87d91http://i.pinger.pl/pgr234/88091a8d00073a1c49f87
    da6http://i.pinger.pl/pgr227/337fbc800015551049f87d7

    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    Jak zwal tak zwal, dla mnie to jest sztuka.
    Ch.

  • 193. Data: 2011-02-06 21:03:04
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 04.02.2011 foto_krak <w...@g...pl> napisał/a:
    > tinyurl.com/68qjzz9
    >
    > czy to jest ładne czy to po prostu onanizm technologią HDR ?
    > zrobione przez Polaków, zdjęcia od 1:30 min
    > najlepiej włączyć na cały ekran i opcję HD.

    Jak ktoś chce ujęcia bez HDR, to polecam make-of no i mniej monotonny,
    z 'aktorami' ;)

  • 194. Data: 2011-02-06 22:17:04
    Temat: Re: taki HDR, ?e a? kapcie spadywuj?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Sebastian Nibisz napisal:
    > Tak, co najwyżej możesz wyrazić o tym swoje zdanie i mieć nadzieję, że sie
    > nie mylisz.

    I tu się zasadniczo mylisz. Klasyfikacja 'sztuka vs. nie sztuka'
    jest sprawą subiektywną. Dla mnie nie jest to sztuką, dla ciebie
    być może tak. Fakt występowania czegoś w tzw. galeriach niespecjalnie
    mnie wzrusza. Kolorowane gówna (dosłownie, a nie w przenośni) też
    już tam wystawiano jako 'sztukę'.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 195. Data: 2011-02-06 22:18:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Libiszewski napisal:
    > Co myślisz o plutonie? ;) Zapobiegałby zbytniej agregacji dóbr ;D

    Zbyt toksyczny. Chemicznie. Już lepiej uran 235 :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 196. Data: 2011-02-06 22:20:38
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    J.F. napisal:
    > A jak platyna tez potanieje ?

    To będą ciosać kamienie. Na jednej z wysp Polinezji
    monetami 'obiegowymi' są/były wielkie kamienne kręgi ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 197. Data: 2011-02-06 22:46:24
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Jacek_P wrote:

> [...]
    > być może tak. Fakt występowania czegoś w tzw. galeriach niespecjalnie
    > mnie wzrusza. Kolorowane gówna (dosłownie, a nie w przenośni) też

    Jeżeli uważasz, że sztuka jest dla Ciebie na tyle subiektywna, że tylko to
    co Ty uważasz za sztukę nią jest, to nie wiem po co w ogóle polemizujesz w
    tym wątku.
    Zaś kolorowane gówna są tyle samo warte co ich czarno-białe odpowiedniki.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 198. Data: 2011-02-06 23:17:08
    Temat: Re: taki HDR, że aż kapcie spadywujš
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-06 12:20, J-L-F pisze:

    > A nie pomyślałeś, że to TY byłeś za cienki, żeby ten film był dla ciebie
    > czytelny i ciekawy?

    Oczywiście że mogło tak być. Odbiór sztuki jest czymś bardzo
    subiektywnym i chyba każdy z nas stanął kiedyś przed sytuacją, gdy był
    do zrozumienia jakiegoś dzieła za cienki.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 199. Data: 2011-02-06 23:28:17
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-06 19:21, Jakub Roguski pisze:

    > Marek,
    > Z całym szacunkiem, ale chyba sam nie wierzysz w to, co właśnie
    > napisałeś. Nawet staroegipskie freski grobowe ukazują akcję, nie mówiąc
    > już o sztuce greckiej czy renesansowej. Chyba szczytowym przykładem
    > akcji w malarstwie są wszelkiego rodzaju sceny batalistyczna, jak choćby
    > "Bitwa pod Grunwaldem" Jana Matejki. Czy akcja koniecznie wymaga, aby
    > coś się ruszało? Czy może wystarczy POKAZAĆ, że coś się rusza?
    >[..]

    OK - poprawiam się - o akcji o charakterze takim jak w filmie. W
    przypadku malarstwa ograniczenia medium powodują, że na pojedyńczym
    obrazie można pokazać tylko zamrożony wycinek akcji - film daje tu dużo
    większe możłiwości - i an czczęście twórcy filmów potrafią to
    wykorzystać. Nie pamiętam np. filmu fabularnego który składałby się
    tylko z jednej, rozwleczonej na ponad godzinę sceny batalistycznej -
    taki film byłby po prostu niestrawny dla widza.
    Oczywiście na wiele wieków przed powstaniem filmu były podejmowane próby
    przedstawiania akcji - np. próbowano w grobowcu włądcy przedstawić na
    jego ścianach całą historię jego życia. Ale - były to raczej ciągi
    obrazów niż pojedyńcze obrazy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 200. Data: 2011-02-07 10:45:06
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Sat, 5 Feb 2011 16:59:30 +0100, Marcin [3M] napisał(a):

    > Nie ważne, czy się podoba, czy nie.
    > Eksperyment ma dużą wagę, o czym swiadczy ilość postów.
    > Teraz wiecie, czy sie wam to podoba, czy nie.
    >
    > Gratulacje dla twórców.

    Sztuka w roli trola? No w zasadzie to dość nowatorskie podejście do tematu
    ale kto wie w sumie może i słuszne.

    Teraz tylko trzeba zmienić nastawienie społeczne do trolli i miast ich
    plonkować - gratulować. To sie w zasadzie dzije ale wymaga jeszcze czasu
    aby osiągnąć pełną tolerancje, akceptacje i na końcu afirmacje dla
    trollingu :D