  • 1. Data: 2011-02-04 14:47:51
    Temat: Re: taki HDR, że aż kapcie spadywują
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    foto_krak napisal:
    > czy to jest ładne czy to po prostu onanizm technologią HDR ?
    > zrobione przez Polaków, zdjęcia od 1:30 min
    > najlepiej włączyć na cały ekran i opcję HD.

    Koszmarne estetycznie. Kompletnie nienaturalne.
    Jak kiepska grafika do gry komputerowej.

    Mnie bardziej intrygują pytania:
    a) dlaczego ten kościół jest tak zdewastowany - znaczy się:
    gdzie jest konserwator zabytków?
    b) czy tak konstrukcja jest jeszcze w ogóle do uratowania?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2011-02-04 14:59:30
    Temat: taki HDR, że aż kapcie spadywują
    Od: "foto_krak" <w...@g...pl>

    tinyurl.com/68qjzz9

  • 3. Data: 2011-02-04 15:53:52
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Jacek_P wrote:
    > Koszmarne estetycznie. Kompletnie nienaturalne.
    > Jak kiepska grafika do gry komputerowej.

    O gustach się nie dyskutuje, wideo jest odjazdowe.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 4. Data: 2011-02-04 16:02:35
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 14:47:51 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Koszmarne estetycznie. Kompletnie nienaturalne.
    > Jak kiepska grafika do gry komputerowej.

    Takie miało być, takie wyszło. Autorzy zadowoleni.

    > Mnie bardziej intrygują pytania:
    > a) dlaczego ten kościół jest tak zdewastowany - znaczy się:
    > gdzie jest konserwator zabytków?

    "Potencjał marketingowy

    Niski (1). Obiekt na terenie gminy wiejskiej, z dala od szlaków
    turystycznych i centrów życia kulturalnego, w nieprzychylnym otoczeniu
    społecznym."

    > b) czy tak konstrukcja jest jeszcze w ogóle do uratowania?

    "uratowanie obiektu wymaga regularnej kontroli zabezpieczenia zabytku oraz
    - przypuszczalnie, zaangażowania *znacznych* środków publicznych."

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2011-02-04 16:42:13
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-04 15:59, foto_krak pisze:

    > tinyurl.com/68qjzz9
    >
    > czy to jest ładne czy to po prostu onanizm technologią HDR ?

    Raczej onanizm - bo wygląda zupełnie nienaturalnie. Kiedyś ktoś określił
    okres fascynacji HDR-em w życiu fotografa jako 'HDR-Hole:-)

    http://img40.imageshack.us/img40/3430/2086644b800.pn

    > zrobione przez Polaków, zdjęcia od 1:30 min
    > najlepiej włączyć na cały ekran i opcję HD.

    Włączyłem - i dla mnie to takie... udziwnione dla samego udziwnienia.
    Dużo większe wrażenie zrobiłoby pokazane w sposób bardziej naturalny.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2011-02-04 17:00:04
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Marek Wyszomirski wrote:
    > Włączyłem - i dla mnie to takie... udziwnione dla samego udziwnienia. Dużo
    > większe wrażenie zrobiłoby pokazane w sposób bardziej naturalny.

    Opowiadasz. Nie jest sztuką nakręcić zwyczajny film i zrobić zwyczajne
    zdjęcie. Sztuką jest zrobić coś, co wielu zainteresuje a tak jest właśnie w
    tym przypadku

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 7. Data: 2011-02-04 17:19:08
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-04 18:00, Sebastian Nibisz pisze:

    > Opowiadasz. Nie jest sztuką nakręcić zwyczajny film i zrobić zwyczajne
    > zdjęcie. Sztuką jest zrobić coś, co wielu zainteresuje a tak jest
    > właśnie w tym przypadku

    Tyle że... mnie sama dziwność formy nie pociąga. I mam wrażenie, że nie
    tylko mnie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 8. Data: 2011-02-04 17:28:13
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Marek Wyszomirski wrote:
    > Tyle że... mnie sama dziwność formy nie pociąga. I mam wrażenie, że nie
    > tylko mnie.

    Są ludzie co im się nic nie podoba i wcale mało ich nie jest. Ale to
    przecież kiepski argument.
    W dzisiejszych czasach praktycznie większość profesjonalnych zdjęć jest w
    jakimś stopniu obrabianych, więc naturalność raczej nie jest już modna.
    O filmach nie ma nawet co wspominać bo każdy chyba wie, jak powstają
    współczesne filmy.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 9. Data: 2011-02-04 17:38:08
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-02-04 18:19, Marek Wyszomirski pisze:
    > Tyle że... mnie sama dziwność formy nie pociąga. I mam wrażenie, że nie
    > tylko mnie.

    Mnie tez nie, ale tutaj akurat czapka z glowy. Co innego mnie duzo
    bardziej denerwuje, niz HDR - ale to akurat nieuniknione przy
    timelapsach. Swiatlo i poziomy jasnosci niestety szaleja w sposob dosc
    irytujacy.

    Z jednej strony, technicznie film zrobil na mnie spore wrazenie - z
    drugiej, narzuca mi sie porownanie z Katedrą Baginskiego (troche
    nieuczciwe, biorac pod uwage, ze to zupelnie inny rodzaj filmu)... i w
    tym porownaniu zdecydowanie brakuje mi jakiejkolwiek fabuly w The Chapel.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 10. Data: 2011-02-04 17:42:32
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 14:59:30 +0000 (UTC), foto_krak napisał(a):

    > tinyurl.com/68qjzz9

    > czy to jest ładne czy to po prostu onanizm technologią HDR ?
    > zrobione przez Polaków, zdjęcia od 1:30 min
    > najlepiej włączyć na cały ekran i opcję HD.

    Film ciekawy, ale nie ustrzegł się np. błędów naświetlenia. Mimo, że
    zdaję sobie sprawę, że przy technice poklatkowej trudno się ustrzeć tego
    typu błędów, to jednak razi. Mimo wszystko kapcie mi nie spadły, ale i
    tak wielki "szacun" dla twórców :).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski