-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <3...@v...googlegroups.com>
<s...@d...wkurw.org>
<j7kko0$esm$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
<2...@y...googlegroups.com>
<4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl>
<4e9ea350$0$5802$65785112@news.neostrada.pl>
<j7mfu9$td3$1@mx1.internetia.pl>
<2...@y...googlegroups.com>
<j7mqt6$s2n$23@node2.news.atman.pl> <j7ngkf$j8m$1@inews.gazeta.pl>
<j7nqo8$att$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
Date: Thu, 20 Oct 2011 08:57:35 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Lines: 26
Message-ID: <4e9fc661$0$8443$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.159.92
X-Trace: 1319093857 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8443 83.24.159.92:3787
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407861
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:j7nqo8$att$1@inews.gazeta.pl...
> handlujesz olejem czy co. Zalać tanim zrobić z tysiąc kilometrów, na
> startym
> filtrze oczywiście. Wymienić po tysiącu filtr i olej. Znasz jakiś logiczny
> powód, z wyjątkiem Twoich fobii i wizji, żeby po godzinie wymieniać dobry
> olej
> i dobry filtr na nowe.
Znam, jeśli możesz poczytaj politechniczną literaturę z zakresu silników.
Tam być może dowiesz się, że 90% syfu jest generowane w ciagu pierwszego
dość krótkiego etapu docierania. Cześć startego pyłu ma wymiar pozwalający
na przenikanie przez wkład papierowy w filtrze. Stary filtr być może będzie
na tyle zapchany, ze otworzy sie zawór obejściowy i filtracji wcale nie
będzie (stąd zawsze nowy). Polerowane czopy i panewki nie lubią pyłu
stalowego.
Jeśli warto silnik remontować na etapie wymiany tłoków, szlifu cylindrów to
koszt oleju dla mnie jest na tyle znikomy że nie zawracam sobie nim głowy i
robię tak aby moja praca była możliwie maksymalnie trwała.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.11 09:06 4CX250
- 20.10.11 09:07 4CX250
- 20.10.11 09:10 4CX250
- 20.10.11 09:36 Michał sirapacz Gut
- 20.10.11 09:39 Michał sirapacz Gut
- 20.10.11 13:19 kogutek
- 20.10.11 14:00 Ukaniu
- 21.10.11 00:06 kogutek
- 21.10.11 00:37 Ukaniu
- 21.10.11 01:20 kogutek
- 21.10.11 08:19 Ukaniu
- 21.10.11 11:05 kogutek
- 21.10.11 11:55 Ukaniu
- 24.10.11 14:56 4CX250
- 25.10.11 11:51 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=