eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyszczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <3...@v...googlegroups.com>
    <s...@d...wkurw.org>
    <j7kko0$esm$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <2...@y...googlegroups.com>
    <4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e9ea350$0$5802$65785112@news.neostrada.pl>
    <j7mfu9$td3$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@y...googlegroups.com>
    <j7mqt6$s2n$23@node2.news.atman.pl> <j7ngkf$j8m$1@inews.gazeta.pl>
    <j7nqo8$att$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
    Date: Thu, 20 Oct 2011 08:57:35 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 26
    Message-ID: <4e9fc661$0$8443$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.159.92
    X-Trace: 1319093857 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8443 83.24.159.92:3787
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407861
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j7nqo8$att$1@inews.gazeta.pl...
    > handlujesz olejem czy co. Zalać tanim zrobić z tysiąc kilometrów, na
    > startym
    > filtrze oczywiście. Wymienić po tysiącu filtr i olej. Znasz jakiś logiczny
    > powód, z wyjątkiem Twoich fobii i wizji, żeby po godzinie wymieniać dobry
    > olej
    > i dobry filtr na nowe.

    Znam, jeśli możesz poczytaj politechniczną literaturę z zakresu silników.
    Tam być może dowiesz się, że 90% syfu jest generowane w ciagu pierwszego
    dość krótkiego etapu docierania. Cześć startego pyłu ma wymiar pozwalający
    na przenikanie przez wkład papierowy w filtrze. Stary filtr być może będzie
    na tyle zapchany, ze otworzy sie zawór obejściowy i filtracji wcale nie
    będzie (stąd zawsze nowy). Polerowane czopy i panewki nie lubią pyłu
    stalowego.
    Jeśli warto silnik remontować na etapie wymiany tłoków, szlifu cylindrów to
    koszt oleju dla mnie jest na tyle znikomy że nie zawracam sobie nim głowy i
    robię tak aby moja praca była możliwie maksymalnie trwała.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: