  • Data: 2011-10-20 08:57:35
    Temat: Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j7nqo8$att$1@inews.gazeta.pl...
    > handlujesz olejem czy co. Zalać tanim zrobić z tysiąc kilometrów, na
    > startym
    > filtrze oczywiście. Wymienić po tysiącu filtr i olej. Znasz jakiś logiczny
    > powód, z wyjątkiem Twoich fobii i wizji, żeby po godzinie wymieniać dobry
    > olej
    > i dobry filtr na nowe.

    Znam, jeśli możesz poczytaj politechniczną literaturę z zakresu silników.
    Tam być może dowiesz się, że 90% syfu jest generowane w ciagu pierwszego
    dość krótkiego etapu docierania. Cześć startego pyłu ma wymiar pozwalający
    na przenikanie przez wkład papierowy w filtrze. Stary filtr być może będzie
    na tyle zapchany, ze otworzy sie zawór obejściowy i filtracji wcale nie
    będzie (stąd zawsze nowy). Polerowane czopy i panewki nie lubią pyłu
    stalowego.
    Jeśli warto silnik remontować na etapie wymiany tłoków, szlifu cylindrów to
    koszt oleju dla mnie jest na tyle znikomy że nie zawracam sobie nim głowy i
    robię tak aby moja praca była możliwie maksymalnie trwała.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz