  • Data: 2011-08-13 09:42:44
    Temat: Re: subiektywne kryteria oceny kandydata
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j1j2fp$bbn$...@n...onet.pl...
    > Dobre wypadanie w rozmowie kwalifikacyjnej jest wg mnie nieźle

    1. Atrakcyjne (niekoniecznie fizycznie) osoby są atrakcyjne.

    > skorelowane z umiejętnością współpracy i zdolnościami komunikacyjnymi.

    2. Czytamy: z umiejętnością podporządkowania się dowolnym bzdurom głoszonym
    przez szefa.

    > A to bardzo ważne - często waga tej umiejętności jest zbliżona do wagi

    3. Alfa Centauri jest zbliżona do Ziemi. Ogólniki nic nie wyjaśniające.

    > umiejętności merytorycznych. Choćby składne opowiedzenie o swoim
    > pomyśle, na który się wpadło. Albo umiejętność zadawania właściwych

    4. Szukasz naiwnych: mają się wyspowiadać z pomysłów, a ty nawet jeszcze ich
    nie zatrudniłeś. Byczo.

    > pytań. Czy łagodzenie konfliktów, zamiast ich wzniecania.

    5. Boisz się ludzi lepszych od siebie, szukasz potulnych.