  • Data: 2011-08-14 13:14:44
    Temat: Re: subiektywne kryteria oceny kandydata
    Od: Marek Borowski <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14-08-2011 10:33, slawek wrote:

    > Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:j27vdu$k9b$...@n...onet.pl...
    >
    > Marek mi grozi! Ojej, jak ja się boję! Oj! Oj!
    >
    > Prawie żem monitor opluł ze śmiechu...

    > Oczywiście. Tak samo jak oczywistą rzeczą jest, że na tym forum NIE
    > PRACUJEMY.

    Ale pokazujemy swoja osobowosc. Jak ktos jest agresywny i uwaza ze zjadl
    wszystkie rozumy to watpie aby w pracy byl lagodny i sluchal innych.
    Poza tym wspolpraca nie jest tylko w pracy. Na usenecie tez czesto jest.

    > Chcesz wymagać od dyskutantów na forum usenetowym dyscypliny pracy itp.
    > pierdół
    Jesli uwazasz ze kultura osobista i sluchanie innych to pierdoly...

    > - jakie masz prawo wymagać od SWOICH pracowników? Jesteś tylko
    > naiwny, czy może coś bardziej skomplikowanego, jakieś choroby, trauma z
    > dzieciństwa, zaprzestanie zażywania różowych tabletek?

    Idz do psychiatry koprofilu. Widac wyraznie ze masz problemy ze soba.

    > Choć za consulting się należy kasa misiu, ale tym razem będziesz miał
    > gratisa:

    Nawet nie masz odwagi przedstawic sie imieniem i nazwiskiem, jestes
    dnem, ktory jedyne co umie to obrazac wartosciowych ludzi.

    Marek

    BTW: Dla tych co nie wiedza, slavek stwierdzil ze jest tak "dobry" ze
    zatrudniajac go nalezy mu zatrudnic tlumacza. Zreszta sadze ze kazdy kto
    przeczytal choc maly procent jego wypocin ma wyrobione zdanie o nim.