  • Data: 2011-08-06 09:52:34
    Temat: Re: subiektywne kryteria oceny kandydata
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-06 07:35, m...@t...pl pisze:
    > Kiedys w firmie nie dawalem rady samemu. Szef polecil mi zebym dal
    > ogloszenie i kogos wybral do pomocy. W odpowiedzi na drugi dzien
    > dostalem chyba z 200 podan. Nie mialem szans w jakikolwiek sposob
    > przeanalizowac ani papieru ani ludzi. Wzialem po prostu pierwszego
    > lepszego, ktory umial ze mna rozmawiac.
    > Pozdrawiam
    > P.S.
    > Caly czas jest tak w Polsce, ze na jedno miejsce zglasza sie 200 chetnych?

    Zależy, jak konkretnie napiszesz ogłoszenie, w jakim obszarze szukasz
    i na jakie stanowisko rekrutujesz. Ale zawsze jest tak, że jakiś
    procent zgłoszeń jest do odrzucenia. Część daje się odrzucić po CV,
    część łatwo odsiać prostymi testami, eliminującymi kompletnie pomyłki.
    A i tak bywają niewątpliwie świetni merytorycznie, z których na
    rozmowie odpowiedzi trzeba wołami wyciągać. Wolę w to miejsce kogoś,
    z kim lepiej mi się komunikuje, chce i może się merytorycznie
    podciągnąć.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net