    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 9 Jan 2013 12:12:52 -0800 (PST)
    <s...@a...home.tld>
    <5...@g...com>
    <50ed8d2a$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: stare budownictwo
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 16:30:47 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

    > http://www.ile-kalorii.pl/wiki/artykuly.html
    >

    > To teraz jeszcze podsumuj sod i potas dla dziennego posilku ... litr
    >
    > mleka powiedzmy, dwa jajka, 150g miesa, pol kg zboza, ziemniakow ..
    >
    > nie, ziemniakow w Polsce dawniej nie bylo.
    >
    > Ale troche roznych warzyw chyba jedli.
    >

    > Tak czy inaczej - homo sapiens liczy kilkadziesiat tysiecy lat, a
    >
    > wczesniejsze formy miliony.
    >
    > Malpy tez zyja nad morzami lub przy slonych zrodlach ?

    > Pomidory sole. Dla smaku :-)

    > Byc moze nie wydobywali, tylko zatezali slone zrodla.
    >
    > Ale ... w innych rejonach tez mieszkali ludzie.

> [...]

    Będziesz potrafił przyznać że nie maiłeś racji w sprawie soli jeśli powołam się na
    stronę mf.gov.pl? Ciekawe rzeczy tam piszą.
    A tak przy okazji. Ludzie kilka tysięcy lat temu nie byli ani głupsi ani mniej
    inteligentni niż są teraz. Czy kojarzyli fakty? Oczywiście. Zakaz jedzenia przez
    Żydów wieprzowiny wynika z kojarzenia faktów. Pokombinuj jakie to mogły być fakty.
    Dlaczego akurat wieprzowina a nie króliki albo kozy. Wytłumaczenie jest proste.
    Ciekawe czy je znasz? A jak nie znasz to czy samodzielnie potrafisz to wyjaśnić
    opierając się na kojarzeniu faktów. Bozia nie ma nic z tym wspólnego, również gadki
    że świnia je wszystko łącznie z gównem i dlatego jest nieczysta to bzdura. Hodowana
    świnia je to co dostanie do jedzenia. Podłoże jest czysto medyczne.