  • Data: 2013-01-10 14:40:38
    Temat: Re: stare budownictwo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >Masz` rację. 5 tysięcy lat temu wydobywali sól żeby mieć czym
    >posypywać ulicę zimą.

    A moze dlatego ze kasza solona smaczniejsza.

    >Tylko po co karawany z solą szły przez Saharę?

    A szly?
    Bardziej mnie przekona jakis dowod na powszechnosc tego handlu, niz
    fakt ze jedna kopalnia pracowala.

    Bylaby w stanie zaspokoic okolice ... czy jednak przecietny czlowiek
    soli spozywac nie musi, wystarczy mu to co jest w codziennym pokarmie
    ?
    No wlasnie - jak szerokie okolice ? Pol obecnej Polski i Czechy,
    Slowacje, Wegry, Ukraine ?

    Dieta bezsolna tez jest - aczkolwiek dzis duzo rzeczy dosalane czy sie
    chce czy nie.

    Kozy, sarny - chetnie lizawke poliza, ale bez lizawki przetrwaly
    miliony lat.

    J.