    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: (spory OT) Słucham właśnie Hejnału na Jedynce PR...
    Date: Sat, 30 Jan 2016 20:16:26 +0100

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
    news:op.yb2bszkhctg864@hopeit.linksys...
    W dniu 29.01.2016 o 17:41 ACMM-033 <v...@i...pl> pisze:

    > Ale, kontynuując analogię, oprócz lepszego aparatu proponujesz też
    > fotomontaż z innymi, wykonanymi wcześniej zdjęciami.

    Jeśli to rozwiąże problem szumiącego tła, to w sumie czemu nie? Chociaż
    pomocniczo, do prób.
    Choć chyba najlepszym rozwiązaniem było by poprawić, ulepszyć działanie
    kompresora, skoro technika, także przekazu, idzie naprzód, to wqarto z tego
    skorzystać.
    Posłucham jednego z najbliższych hejnałów i spróbuję lepiej odpowiedzieć,
    czego konkretnie, w tym przytłumieniu szumu, oczekuję. Bo inaczej chyba
    należało by stłumić goły szum, a inaczej, oczyścić z niego gwar rynku, jeśli
    dociera do tuby. Bo jakby było słychać głosy ludzi, nawet cicho i
    gdzieeeś-tam, to by było świetne. Bo i tak nie w tubie jednak problem.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.