    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: (spory OT) Słucham właśnie Hejnału na Jedynce PR...
    Date: Sat, 30 Jan 2016 17:29:12 +0100

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" <g...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:n8ia2t$jo0$1@news.vectranet.pl...

    > Tak jest w istocie: https://youtu.be/-Z6Oa3Gbi7c?t=15s

    Bardzo cicho dzwoni... Chciałbym spojrzeć w górę zobaczyć, czy coś ten
    dźwięk tłumi, głośniej słyszę nie wiem, jakieś blachy, uchwyty, łańcuch, co
    tam jest, niż sam dzwon... nie powinno uszu urywać tak blisko? Może, jakby
    to było nagrane z zależnościami fazowymi, jak np. tu:
    https://www.youtube.com/watch?v=pvr3gr8BzA0
    Koniecznie na słuchawki i koniecznie na siedząco, robi wrażenie.
    Wracając do nagrania... Jakby było słychać pomieszczenie jak w tym demo, to
    bym coś więcej powiedział.
    Nagrywać muzykę potrafiłem już w wieku przedszkolnym, choć jeszcze nie
    rozumiałem, dlaczego mimo, że się do mikrofonu krzyczy coraz głośniej, to
    wskazówka poziomu nagrania (już wtedy rozumiałem, że im dalej, tym głośniej
    na taśmie) jest mniej-więcej w tym samym położeniu. Nie umiałem też
    wyjaśnić, dlaczego na muzyce nagranej z radia, które przyniósł któryś z
    wujków, jest silny przydźwięk, choć w drugą stronę było dobrze. Rozumiałem
    już jednak pewne zależności. To powinienem dać sobie radę z interpretacją.
    Jeśli ktoś z zewnątrz pomógłby mi to rozkminić, czy po prostu już to zrobił,
    to i tak by mi frajdę sprawiło, powtórzenie tego własnymi siłami.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.