-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!news.dns-netz.com!news.freedyn.net!
newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!ne
ws.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: samochody, energia, wodór
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <5...@4...net>
<5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
<5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
<5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<60005b62$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<9965994476$20210115003335@squadack.com>
<6001b30b$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <1x8pfcebje0ra$.dlg@myjk.org>
<6002bed9$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<rtufej$gtv$1$Cav@news.chmurka.net>
<6002d0ba$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 17 Jan 2021 16:08:52 +0100
Message-ID: <1...@m...org>
Lines: 17
NNTP-Posting-Host: 83.6.196.147
X-Trace: 1610896132 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 547 83.6.196.147:53676
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2107
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690222
[ ukryj nagłówki ]Sat, 16 Jan 2021 12:40:39 +0100, nadir
> Doskonale wiem o czym piszę, tylko konsekwentnie omijacie ten problem z
> Myjkiem. Czym się różni zwiększanie masy baterii o 20% i jej
> optymalizacja od optymalizacji Dieselgate?
Widzę że się nie doczekam, bo sam nie wiesz co chciałeś tym porównaniem
osiągnąć. Zatem wyjaśnię ci gdzie tutaj nie ma podobieństwa. Otóż większą
baterię daje się po to aby tę baterię chronić przed nadmiernym zużyciem,
literalnie aby dłużej służyła. Zaś optymalizacja grupy VW była zrobiona aby
zmniejszyć koszty inwestycji w technologię zmniejszającą emisję i tym samym
zarobić więcej kasiory -- i to kosztem zdrowia ludzi. Taka tam skromna
różnica.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.21 16:09 cef
- 17.01.21 16:18 cef
- 17.01.21 16:39 Shrek
- 17.01.21 17:15 cef
- 17.01.21 17:21 cef
- 17.01.21 17:33 Cavallino
- 17.01.21 17:35 Cavallino
- 17.01.21 18:37 Marcin N
- 17.01.21 18:46 Myjk
- 17.01.21 19:15 cef
- 17.01.21 19:27 cef
- 17.01.21 19:32 cef
- 17.01.21 20:49 Cavallino
- 17.01.21 20:51 Cavallino
- 17.01.21 22:00 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
Najnowsze wątki
- 2024-07-10 Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- 2024-07-10 Droga dwukierunkowa
- 2024-07-10 Elektryki są fajne
- 2024-07-10 Elektryki są fajne :(
- 2024-07-09 USB -> jack
- 2024-07-10 Kompakt WC z montażem
- 2024-07-10 Gorąco za oknem, to napisałem piosenkę o grupowiczach
- 2024-07-09 Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
- 2024-07-10 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-07-10 Białystok => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-10 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-07-10 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-10 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-10 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-07-10 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=