eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody, energia, wodór › Re: samochody, energia, wodór
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!news.dns-netz.com!news.freedyn.net!
    newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!ne
    ws.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <5...@4...net>
    <5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
    <5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <60005b62$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <9965994476$20210115003335@squadack.com>
    <6001b30b$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <1x8pfcebje0ra$.dlg@myjk.org>
    <6002bed9$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtufej$gtv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6002d0ba$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 17 Jan 2021 16:08:52 +0100
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 17
    NNTP-Posting-Host: 83.6.196.147
    X-Trace: 1610896132 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 547 83.6.196.147:53676
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2107
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690222
    [ ukryj nagłówki ]

    Sat, 16 Jan 2021 12:40:39 +0100, nadir

    > Doskonale wiem o czym piszę, tylko konsekwentnie omijacie ten problem z
    > Myjkiem. Czym się różni zwiększanie masy baterii o 20% i jej
    > optymalizacja od optymalizacji Dieselgate?

    Widzę że się nie doczekam, bo sam nie wiesz co chciałeś tym porównaniem
    osiągnąć. Zatem wyjaśnię ci gdzie tutaj nie ma podobieństwa. Otóż większą
    baterię daje się po to aby tę baterię chronić przed nadmiernym zużyciem,
    literalnie aby dłużej służyła. Zaś optymalizacja grupy VW była zrobiona aby
    zmniejszyć koszty inwestycji w technologię zmniejszającą emisję i tym samym
    zarobić więcej kasiory -- i to kosztem zdrowia ludzi. Taka tam skromna
    różnica.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: