  • Data: 2021-01-17 19:15:26
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-17 o 17:35, Cavallino pisze:

    > I wtedy przejechałeś 480 w 4 h?
    > Bo o tej sytuacji pisałem.
    > To widać jakaś wyższa matematyka jest...

    Nie zwóciłem uwagi, ze odnosisz się do tego akurat przypadku.
    Myślałem, że chodzi o sam zasięg.
    Tyle, że to też bez znaczenia jest.
    Gdybym jechał 140km/h to by mi starczyło paliwa
    spokojnie w jedną stronę i na jazdy lokalne.
    Na powrocie nie ma presji czasu, to sobie przeczekam
    tych miłośników parówek.