  • Data: 2021-01-17 19:32:23
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-17 o 18:46, Myjk pisze:
    > Sun, 17 Jan 2021 17:15:14 +0100, cef

    > Pozwala trochę. Później blokuje dalszą jazdę żeby nie zniszczyć baterii.
    > Dla odmiany smarkfony* i laptoki drenują baterię do zera i ładują nawet jak
    > jest na 100%. Dlatego te baterie szybko padają i niezbyt mądrze jest je
    > porównywać do tych w EV.
    >
    > *) chyba że się roota zrobi i zainstaluje apkę która wyłącza tel. przy 20%
    > baterii a podłączonego do ładowania telefonu nie pozwala ładować powyżej
    > 80%. Ja aktualnie mam smarka ksiazłomi z fastcharge i staram się ładować w
> [...]

    Nie interesowałem się tym.
    Ładuję baterię telefonu prawie codziennie do 100%
    (przez pierwszy rok co drugi dzień)
    spada mi głównie przez słuchanie radia blututem
    w samochodzie do 60% i zanim bateria będzie w stanie,
    który utrudniałby mi użytkowanie, to peknie szybka,
    albo upadnie, albo go przejadę krzesłem albo wpadnie do kibla
    i będzie potrzebny nowy.