  • Data: 2021-01-17 17:33:43
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-01-2021 o 16:09, cef pisze:

    > Sprawdziłem i  właśnie się zastanawiałem dlaczego nie wspomniałeś o tym,
    > że trzeba zjechac z autostrady kilka km i to zajmie łącznie przy 3
    > ładowaniach
    > ponad godzinę.

    W sensie że przy A4 na 200 km nie ma żadnej ładowarki w pobliżu autostrady?
    Nie sprawdzałem dokładnie, w samym Poznaniu są ze 4 na A2, a po drodze
    do Warszawy jeszcze chyba z 6.
    Założyłem że gdzie indziej jest podobnie.
    Na pewno dobrze szukałeś?

    > Jest informacja o kolejce?

    Jest informacja czy ktoś się ładuje na Orlenie, albo na plugshare - ale
    tam już dobrowolny wpis świadomego użytkownika.

    > Dużym tak.
    > Małym z jazdami lokalnymi np do Nachodu może być na granicy zasięgu.

    Gniazdko zawsze znajdziesz, nie demonizuj.
    Zresztą z tego co widać na plugshare między Wrocławiem a Nachod masz
    przynajmniej kilkanaście ładowarek, w tym w Kudowie czy w Polanicy.
    Więc znowu wymyślasz nieistniejące problemy.