  • Data: 2021-01-17 19:27:26
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-17 o 17:33, Cavallino pisze:

    > W sensie że przy A4 na 200 km nie ma żadnej ładowarki w pobliżu autostrady?
    > Nie sprawdzałem dokładnie, w samym Poznaniu są ze 4 na A2, a po drodze
    > do Warszawy jeszcze chyba z 6.
    > Założyłem że gdzie indziej jest podobnie.
    > Na pewno dobrze szukałeś?

    No w okolicy Katowic jest sporo przy samej A4,
    ale zjazd do i powrót to kilka minut, a te w Tarnowie też
    a w Łańcucie jest w mieście - 8km
    Tam na A4 to nawet z benzyną jest słabo, bo na A4 nowej
    niewiele postawili a infrastruktura została na starej drodze.
    Powiedzmy, że to będzie ok pól godziny straty.

    > Jest informacja czy ktoś się ładuje na Orlenie, albo na plugshare - ale
    > tam już dobrowolny wpis świadomego użytkownika.

    Czyli z czasem szansa na ładowanie bez kolejki maleje.

    Jak się chce, to zawsze się znajdzie,
    ale prosto i bez zachodu nie będzie.