    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
    <rtn8qt$kll$1$horizn@news.chmurka.net> <n...@m...org>
    <5fff38d8$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <13v1r77lxdccg$.dlg@myjk.org>
    <6001bdf7$0$559$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <60020f94$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <u4lvpf4df3fq$.dlg@myjk.org>
    <60031606$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <6004178c$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <60041d22$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <600436eb$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 17 Jan 2021 15:47:27 +0100

    Sun, 17 Jan 2021 14:08:58 +0100, J.F.

    > Dokladnie, moje ostatnie dwa fordy to z powodu rdzy w karoserii ... no
    > i klimy ...

    Nie wiem co w tym dokładnego. Skoro EV powinien kosztować już teraz tyle co
    odpowiednik ICE, ale jednak kosztuje znacznie więcej, to wniosek jest taki,
    że potaniany nie jest. Zresztą trudno postawić też tezę, że ogólnie
    samochody są potanione zestawiając ze sobą odpowiedniki -- nowe działają
    lepiej i są bardziej bezawaryjnie niż starsze pojazdy. Sam fakt że nie da
    się ich czasem "popchnąć dalej" sprężynką z długopisu o niczym nie
    świadczy.

    --
    Pozdor
    Myjk