    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 15 Jan 2021 22:56:37 +0100

    W dniu 2021-01-15 o 21:04, Myjk pisze:
    > Fri, 15 Jan 2021 17:08:24 +0100, cef

    > Nie wiem gdzie w moim tekście się doczytałeś coś o spisku. Przestań może w
    > końću projekcję robić i dorabiać sobie coś co nie zostało napisane...

    Ja nie napisałem ani słowa o elektrykach a jedynie o rozkładzie awarii
    pomiędzy
    samochodami a AGD a Ty natychmiast
    przeniosłeś moją uwagę o statystyce do znikomej awaryjności EV.
    To jest Twoja projekcja a nie moja.

    > ...jak tutaj. Pamiętasz, bo sam sobie dorobiłeś to stwierdzenie i
    > powtarzałeś tyle razy, że ci się w mózgownicę wbiło na amen.

    Przecież naprawiałeś te swoje auta bo się psuły ponad miarę.
    Mam szukać tych postów?

    > Aha, czyli znowu się nie psuły ale się psuły -- i dochodź człowieku co
    > pacjent ma na myśli.

    Nie psuły się dramatycznie (pamiętam w Twoich opisach, że silniki padały
    - podobno z powodu błędu konstrukcyjnego), a moje auta tylko
    eksploatacyjnie.
    Ostatnio jak wracałem z Drezna, to zapalił się check i miałem przez ok
    200 km
    odcięcie na 2tys obrotów ale dojechałem - sondę wymienili i jeżdżę.
    Jak się coś zużywa, to wymieniam.

    > Znaczy masz coś zjebane w instalacji elektrycznej, tudzież korzystać nie
    > umiesz. Znam takich co zmywarki nie myją póki działa. Wszak przecież tam
    > się wszystko pierze detergentem to niby po co to myć?

    Częściowo to może być prawda, ale w jednej zmywarce były uszkodzenia
    mechaniczne tego chlapacza, rozwaliły się kółka od wózka
    a potem padło coś tam jeszcze i uznałem, że to za dużo na jeden model.
    Zupełnie jak Twoje auta - trafiły mi się trefne egzemplarze i tyle.
    Statystycznie jest wyrównane.

    > Ale elektrycznych aut pod produkcję taśmową nie robią mietki tak jak twojej
    > instalacji w domu.

    Po co ten hejt?

    W swoim ograniczonym myśleniu nie dopuszczasz nadal, że
    > EVa trudniej zepsuć niż ICE, bo nie ma skomplikowanego silnika, nie ma
    > skomplikowanej skrzyni biegów, sprzęgła, dwumasy i temu podobnych dupereli
    > podatnych na uszkodzenie z powodu nieumiejętności (na którą składa się
    > zapominalstwo, lenistwo, ignorancja) użytkownika.

    Ależ dopuszczam. Dzięki Wam, wiem że EV zadba o to, żebym
    sam czegoś nie zepsuł i wyłączy samochód, albo zrobi przerwę
    na grzanie czy chłodzenia a spaliniaka bym zajechał.
    Czyż nie?

    > To se zabandażuj i nie jęcz. Ale przede wszystkim przestań ubarwiać i
    > dorabiać coś co nie było napisane, wszystkim będzie lżej, manipulancie.

    Nazwanie mnie manipulantem to jest właśnie hejt.
    W zasadzie staram się grzecznie wykładać swoje uwagi
    i zastrzeżenia czego i Tobie życzę.