  • Data: 2021-01-15 22:39:09
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-15 o 20:59, Myjk pisze:
    > Fri, 15 Jan 2021 19:24:37 +0100, cef

    > Ale to wszystko jest wiadome. Problem jest w tym że Wy robicie wszystko aby
    > wyszło że te ograniczenia są kompletnie dyskwalififkujące samochody
    > elektryczne z użycia. Nie przyjmujecie żadnych argumentów. ŻADNYCH. To co
    > ty mi tu trujesz że chcesz się czegoś dowiedzieć, skoro wszystko wiesz
    > najlepiej.

    Ja rzadko kiedy coś tu twierdziłem, że wiem coś najlepiej a już na pewno
    nie o dyskwalifikacji kompletnej elektryków. Nie nadają się do wielu
    zastosowań, ale
    przyjmuję każdy sensowny argument za.
    I staram się dopasować któryś z modeli użycia swoich samochodów do trybu EV.

    Zresztą już ustaliliśmy, że zaczniesz się wypowiadać ponownie w
    > dyskusji jak w końcu pojeździsz z miesiąc EV i zdobędziesz jakieś
    > doświadczenie tudzież zweryfikujesz to czego nie chcesz przyjąć na słowo,
    > bo inaczej dyskusja jest daremna. Pojeździłeś już, bo chyba od tamtego
    > czasu więcej jak 3 tygodnie nie minęły jeszcze.

    Żeby się zdecydować na EV muszę sobie zdobyć więcej
    wiedzy w tym temacie. Na razie dajecie zbyt dużo argumentów na
    minusa bo wymagających zbyt dużo zmian. Ostatnio w ramach którejś
    dyskusji zweryfikowałem swoje zdanie o oszczędnościach z tytułu zamiany
    benzyny na prąd w swoim konkretnym przypadku.
    Więc te nawet zaczepne dyskusje nie są takie całkiem bez sensu.