eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody, energia, wodórRe: samochody, energia, wodór
  • Data: 2021-01-16 09:22:58
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2021-01-16 o 08:28, Cavallino pisze:
    > W dniu 16-01-2021 o 08:22, cef pisze:
    >> W dniu 2021-01-16 o 07:57, Cavallino pisze:
    >>> W dniu 15-01-2021 o 22:56, cef pisze:
    >>>  >
    >>> Dzięki Wam, wiem że EV zadba o to, żebym
    >>>> sam czegoś nie zepsuł i wyłączy samochód, albo zrobi przerwę
    >>>> na grzanie czy chłodzenia a spaliniaka bym zajechał.
    >>>> Czyż nie?
    >>>
    >>> Nie.
    >>> Nikt nigdy nie pisał, że samochód ev zostanie wyłączony.
    >>>
    >>> Możesz zacytować, czy sam to na poczekaniu wymyśliłeś?
    >>
    >> Nic nie zacytuję, bo to co napisałem jest moim własnym
    >> tekstem, który wynika z ponad rocznej lektury Waszych wpisów.
    >
    > Czyli napisałeś bzdurę, którą sam wymyśliłeś.
    > A potem się dziwisz, że ktoś Ci pisze że hejtujesz....

    Akurat o samym użytkowaniu EV nie czytam specjalnie
    w innych miejscach niż tutaj, więc pogląd mam wyrobiony
    głownie na podstawie Waszych wpisów.


    >> Oczywiście nie zrozumiałeś przekazu, że chodzi o to, że
    >>   elektryk sam zadba o nieuszkodzenie go.
    >> A teraz pytanie - zaznaczam to nie hejt tylko pytanie:
    >> Co się stanie jak komputer pokładowy w EV wykryje, że
    >> akumulator jest zbyt gorący?
    >
    > Włączy żółwika.
    > Pojedziesz, ale wolniej.

    Czyli wprowadzi jakieś ograniczenie dla mojego dobra.

    > Ale ze współczesnych jest tylko jedno auto, które nie ma aktywnego
    > chłodzenia i w którym może się tak stać - Nissan Leaf.

    Uwaga to nie hejt tylko pytanie:
    Czytając te grupę odniosłem wrażenie, że EV jest tak
    doskonale rozwiniętą inteligencją, że reaguje na wszelakie
    dysfunkcje napędu - i dlatego jest go ciężej zepsuć niż ICE.
    Jedną z cech tej inteligencji jest reagowanie na stan akumulatora.
    I teraz piszesz, że tylko jedno auto nie ma systemu chłodzącego akumulator.
    Czyli wszystkie pozostałe auta mają system, który uruchomi chłodzenie?
    I to się włącza w celu chronienia baterii?
    Czy włączenie tego chłodzenia ma jakiś wpływ na zasięg
    samochodu czy jest już uwzględnione w parametrach, które
    podaje się katalogowo?


    >>>>> To se zabandażuj i nie jęcz. Ale przede wszystkim przestań ubarwiać i
    >>>>> dorabiać coś co nie było napisane, wszystkim będzie lżej,
    >>>>> manipulancie.
    >>>>
    >>>> Nazwanie mnie manipulantem to jest właśnie hejt.
    >>>
    >>> Albo stwierdzenie faktu.
    >>> Zacytujesz to co powyżej?
    >>
    >> Nie bardzo rozumiem co mam zacytować.
    >
    > Dowód że nie kłamałeś, pisząc że dowiedziałeś się iż samochody
    > elektryczne zatrzymują się na drodze wskutek dbania o baterię.

    Pisałeś przed chwilą, że prawie wszystkie EV mają właczanie systemu
    chłodzenia.
    Ponawiam zatem pytanie: czy ten system chłodzenia wprowadza jakieś
    ograniczenia zasięgu czy jego praca jest już uwzględniona jako normalny
    tryb użytkowania?
    Bo w ICE nie widzę, żeby chwalili się, że jest chłodnica.
    Bo jeśli jest uwzględnione zużycie na chłodzenie w danych katalogowych,
    to nie ma się czym chwalić, bo to normalna cecha funkcjonowania a jeśli
    nie uwzględniony,
    to znaczy, że jednak EV mają opcję ograniczającą kierowcę.
    Bardzo proszę o wyjaśnienie.

    > Już zresztą się przyznałeś, że kłamałeś.

    To też jest manipulacja, bo wyciąganie błędnych
    wniosków na podstawie nieprecyzyjnych wpisów, to nie jest kłamstwo.
    Akurat w sprawie kłamstw tutaj, to mam nieciekawe doświadczenia
    z dyskusji z Tobą.


    > To jest właśnie manipulacja.
    > Czyli to co Myjk o Tobie napisał było stwierdzeniem faktu, a hejt, to
    > Twoja twórczość.


    >> Przecież chodzi o to, że elektryki są przez to sterowanie
    >> zależnościami
    >
    > Nie, nie chodzi o to, chodzi o to że kłamiesz, manipulujesz, czyli
    > hejtujesz.

    Wracając do meritum, które wyciąłeś:
    Czy to prawda, że elektryki są przez to sterowanie
    zależnościami pomiędzy baterią a napędem mniej awaryjne?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: