-
Data: 2021-01-16 09:22:58
Temat: Re: samochody, energia, wodór
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2021-01-16 o 08:28, Cavallino pisze:
> W dniu 16-01-2021 o 08:22, cef pisze:
>> W dniu 2021-01-16 o 07:57, Cavallino pisze:
>>> W dniu 15-01-2021 o 22:56, cef pisze:
>>> >
>>> Dzięki Wam, wiem że EV zadba o to, żebym
>>>> sam czegoś nie zepsuł i wyłączy samochód, albo zrobi przerwę
>>>> na grzanie czy chłodzenia a spaliniaka bym zajechał.
>>>> Czyż nie?
>>>
>>> Nie.
>>> Nikt nigdy nie pisał, że samochód ev zostanie wyłączony.
>>>
>>> Możesz zacytować, czy sam to na poczekaniu wymyśliłeś?
>>
>> Nic nie zacytuję, bo to co napisałem jest moim własnym
>> tekstem, który wynika z ponad rocznej lektury Waszych wpisów.
>
> Czyli napisałeś bzdurę, którą sam wymyśliłeś.
> A potem się dziwisz, że ktoś Ci pisze że hejtujesz....
Akurat o samym użytkowaniu EV nie czytam specjalnie
w innych miejscach niż tutaj, więc pogląd mam wyrobiony
głownie na podstawie Waszych wpisów.
>> Oczywiście nie zrozumiałeś przekazu, że chodzi o to, że
>> elektryk sam zadba o nieuszkodzenie go.
>> A teraz pytanie - zaznaczam to nie hejt tylko pytanie:
>> Co się stanie jak komputer pokładowy w EV wykryje, że
>> akumulator jest zbyt gorący?
>
> Włączy żółwika.
> Pojedziesz, ale wolniej.
Czyli wprowadzi jakieś ograniczenie dla mojego dobra.
> Ale ze współczesnych jest tylko jedno auto, które nie ma aktywnego
> chłodzenia i w którym może się tak stać - Nissan Leaf.
Uwaga to nie hejt tylko pytanie:
Czytając te grupę odniosłem wrażenie, że EV jest tak
doskonale rozwiniętą inteligencją, że reaguje na wszelakie
dysfunkcje napędu - i dlatego jest go ciężej zepsuć niż ICE.
Jedną z cech tej inteligencji jest reagowanie na stan akumulatora.
I teraz piszesz, że tylko jedno auto nie ma systemu chłodzącego akumulator.
Czyli wszystkie pozostałe auta mają system, który uruchomi chłodzenie?
I to się włącza w celu chronienia baterii?
Czy włączenie tego chłodzenia ma jakiś wpływ na zasięg
samochodu czy jest już uwzględnione w parametrach, które
podaje się katalogowo?
>>>>> To se zabandażuj i nie jęcz. Ale przede wszystkim przestań ubarwiać i
>>>>> dorabiać coś co nie było napisane, wszystkim będzie lżej,
>>>>> manipulancie.
>>>>
>>>> Nazwanie mnie manipulantem to jest właśnie hejt.
>>>
>>> Albo stwierdzenie faktu.
>>> Zacytujesz to co powyżej?
>>
>> Nie bardzo rozumiem co mam zacytować.
>
> Dowód że nie kłamałeś, pisząc że dowiedziałeś się iż samochody
> elektryczne zatrzymują się na drodze wskutek dbania o baterię.
Pisałeś przed chwilą, że prawie wszystkie EV mają właczanie systemu
chłodzenia.
Ponawiam zatem pytanie: czy ten system chłodzenia wprowadza jakieś
ograniczenia zasięgu czy jego praca jest już uwzględniona jako normalny
tryb użytkowania?
Bo w ICE nie widzę, żeby chwalili się, że jest chłodnica.
Bo jeśli jest uwzględnione zużycie na chłodzenie w danych katalogowych,
to nie ma się czym chwalić, bo to normalna cecha funkcjonowania a jeśli
nie uwzględniony,
to znaczy, że jednak EV mają opcję ograniczającą kierowcę.
Bardzo proszę o wyjaśnienie.
> Już zresztą się przyznałeś, że kłamałeś.
To też jest manipulacja, bo wyciąganie błędnych
wniosków na podstawie nieprecyzyjnych wpisów, to nie jest kłamstwo.
Akurat w sprawie kłamstw tutaj, to mam nieciekawe doświadczenia
z dyskusji z Tobą.
> To jest właśnie manipulacja.
> Czyli to co Myjk o Tobie napisał było stwierdzeniem faktu, a hejt, to
> Twoja twórczość.
>> Przecież chodzi o to, że elektryki są przez to sterowanie
>> zależnościami
>
> Nie, nie chodzi o to, chodzi o to że kłamiesz, manipulujesz, czyli
> hejtujesz.
Wracając do meritum, które wyciąłeś:
Czy to prawda, że elektryki są przez to sterowanie
zależnościami pomiędzy baterią a napędem mniej awaryjne?
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.21 10:00 Myjk
- 16.01.21 10:44 J.F.
- 16.01.21 11:05 Cavallino
- 16.01.21 11:10 J.F.
- 16.01.21 11:14 J.F.
- 16.01.21 11:18 J.F.
- 16.01.21 11:23 Cavallino
- 16.01.21 11:24 nadir
- 16.01.21 11:27 Cavallino
- 16.01.21 11:29 Cavallino
- 16.01.21 11:33 Cavallino
- 16.01.21 12:40 nadir
- 16.01.21 12:49 nadir
- 16.01.21 12:57 Myjk
- 16.01.21 13:17 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie