  • Data: 2021-01-16 08:28:22
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-01-2021 o 08:22, cef pisze:

    > Nic nie zacytuję, bo to co napisałem jest moim własnym
    > tekstem, który wynika z ponad rocznej lektury Waszych wpisów.

    Czyli napisałeś bzdurę, którą sam wymyśliłeś.
    A potem się dziwisz, że ktoś Ci pisze że hejtujesz....

    > Oczywiście nie zrozumiałeś przekazu, że chodzi o to, że
    >  elektryk sam zadba o nieuszkodzenie go.
    > A teraz pytanie - zaznaczam to nie hejt tylko pytanie:
    > Co się stanie jak komputer pokładowy w EV wykryje, że
    > akumulator jest zbyt gorący?

    Włączy żółwika.
    Pojedziesz, ale wolniej.

    Ale ze współczesnych jest tylko jedno auto, które nie ma aktywnego
    chłodzenia i w którym może się tak stać - Nissan Leaf.

    > Nie bardzo rozumiem co mam zacytować.

    Dowód że nie kłamałeś, pisząc że dowiedziałeś się iż samochody
    elektryczne zatrzymują się na drodze wskutek dbania o baterię.

    Już zresztą się przyznałeś, że kłamałeś.
    To jest właśnie manipulacja.
    Czyli to co Myjk o Tobie napisał było stwierdzeniem faktu, a hejt, to
    Twoja twórczość.

    > Przecież chodzi o to, że elektryki są przez to sterowanie
    > zależnościami

    Nie, nie chodzi o to, chodzi o to że kłamiesz, manipulujesz, czyli
    hejtujesz.