-
Data: 2021-01-16 11:05:47
Temat: Re: samochody, energia, wodór
Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 16-01-2021 o 09:22, cef pisze:
>> Czyli napisałeś bzdurę, którą sam wymyśliłeś.
>> A potem się dziwisz, że ktoś Ci pisze że hejtujesz....
>
> Akurat o samym użytkowaniu EV nie czytam specjalnie
> w innych miejscach niż tutaj, więc pogląd mam wyrobiony
> głownie na podstawie Waszych wpisów.
Ale tutaj nie ma mowy o żadnym poglądzie, tylko o wymyślaniu przez
Ciebie bzdur, których nikt Ci nigdy nie napisał.
>
>
>>> Oczywiście nie zrozumiałeś przekazu, że chodzi o to, że
>>> elektryk sam zadba o nieuszkodzenie go.
>>> A teraz pytanie - zaznaczam to nie hejt tylko pytanie:
>>> Co się stanie jak komputer pokładowy w EV wykryje, że
>>> akumulator jest zbyt gorący?
>>
>> Włączy żółwika.
>> Pojedziesz, ale wolniej.
>
> Czyli wprowadzi jakieś ograniczenie dla mojego dobra.
Tak.
Tyle że to dotyczy jednego, źle skonstruowanego auta i ekstremalnych
warunków.
Nie spowodujesz ich samą jazdą (w naszych warunkach), żeby była jasność.
Musisz jeszcze KILKA RAZY POD RZĄD ładować baterię szybką ładowarką - to
ten proces mocno podnosi temperaturę baterii.
> Czytając te grupę odniosłem wrażenie, że EV jest tak
> doskonale rozwiniętą inteligencją, że reaguje na wszelakie
> dysfunkcje napędu - i dlatego jest go ciężej zepsuć niż ICE.
Dokładnie tak jest.
Ale nie od razu Kraków zbudowano.
Leaf to konstrukcja z 2010, wtedy wiedza o napędach ev była daleko inna.
> Jedną z cech tej inteligencji jest reagowanie na stan akumulatora.
> I teraz piszesz, że tylko jedno auto nie ma systemu chłodzącego akumulator.
> Czyli wszystkie pozostałe auta mają system, który uruchomi chłodzenie?
> I to się włącza w celu chronienia baterii?
Tak.
> Czy włączenie tego chłodzenia ma jakiś wpływ na zasięg
> samochodu czy jest już uwzględnione w parametrach, które
> podaje się katalogowo?
Jest uwzględnione, zresztą zazwyczaj nie dotyczy to jazdy, tylko ładowania.
Nie jest uwzględnione grzanie baterii, stąd zimą są niższe zasięgi.
>>> Nie bardzo rozumiem co mam zacytować.
>>
>> Dowód że nie kłamałeś, pisząc że dowiedziałeś się iż samochody
>> elektryczne zatrzymują się na drodze wskutek dbania o baterię.
>
> Pisałeś przed chwilą, że prawie wszystkie EV mają właczanie systemu
> chłodzenia.
> Ponawiam zatem pytanie: czy ten system chłodzenia wprowadza jakieś
> ograniczenia zasięgu
Nie.
> Bo w ICE nie widzę, żeby chwalili się, że jest chłodnica.
Bo to normalne, w elektrykach też.
>> Już zresztą się przyznałeś, że kłamałeś.
>
> To też jest manipulacja, bo wyciąganie błędnych
> wniosków na podstawie nieprecyzyjnych wpisów, to nie jest kłamstwo.
Jeśli się samemu wymyśla fakty, to jest kłamstwo.
Jak czegoś nie wiesz, to się pytasz, a nie wymyślasz swoje własne prawdy
objawione i je głosisz.
A ja głosisz i to w wiadomym celu, to jest to kłamstwo i manipulacja.
>>> Przecież chodzi o to, że elektryki są przez to sterowanie
>>> zależnościami
>>
>> Nie, nie chodzi o to, chodzi o to że kłamiesz, manipulujesz, czyli
>> hejtujesz.
>
> Wracając do meritum, które wyciąłeś:
> Czy to prawda, że elektryki są przez to sterowanie
> zależnościami pomiędzy baterią a napędem mniej awaryjne?
Znowu czegoś nie zrozumiałeś.
Dbanie o baterię oznacza głównie sterowanie zależnościami między baterią
a tempem i mocą jej ładowania.
To nie chodzi o przycinanie napędu bo to są drobne.
Pomijając może ekstremalne sytuacja np. torowe.
Na drodze się to nie zdarza, chyba że to leaf z rapidgate, intensywnie
zagrzany ładowarką.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.21 11:10 J.F.
- 16.01.21 11:14 J.F.
- 16.01.21 11:18 J.F.
- 16.01.21 11:23 Cavallino
- 16.01.21 11:24 nadir
- 16.01.21 11:27 Cavallino
- 16.01.21 11:29 Cavallino
- 16.01.21 11:33 Cavallino
- 16.01.21 12:40 nadir
- 16.01.21 12:49 nadir
- 16.01.21 12:57 Myjk
- 16.01.21 13:17 Myjk
- 16.01.21 13:43 J.F.
- 16.01.21 13:52 J.F.
- 16.01.21 13:47 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test