  • Data: 2012-04-25 22:03:23
    Temat: Re: "rzetelna" wiedza redaktora z gazety :P
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jn9gfb$icp$1@news.vectranet.pl...

    > Przed rokiem 1910 raczej nie było czego słuchać.
    > Więc popularność odbiorników kryształkowych w XIX wieku jest co najmniej
    > zagadkowa.
    > Detonator benzyny - czyżby bomby pułapki sterowane odbiornikiem
    > kryształkowym ?

    Pewnie chodziło o czteroetylek ołowiu, lub coś, co robiło w tamtych czasach
    za jego praszczura, nie znam aż tak historii motoryzacji.

    > Coś redaktor faktu napisał, wziął kasę, a reszta ... szkoda gadać.

    No właśnie. Jeszcze by chyba szło wybaczyć NIEWIELKĄ obsuwę w dacie, ale tak
    poważną obsuwę w ekhm... faktach, mogę jedynie uznać za za przeproszeniem,
    delikatnie mówiąc, poważną niewiedzę. Szkoda, że redachtór o flogistonie i
    teorii Stahla nie wspomniał przy okazji...