    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Thu, 21 May 2015 01:00:50 +0200
    <2...@t...pl>

    "szerszen" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:20150520084832.15e12a55156fdb18b363a6a3@tlen.pl
    > A co ma piernik do wiatraka, podawałes przepis na jazdę i skręcanie w praw z
    > prawej strony, a to nie ma tu żadnego zastosowania, miotasz się bez sensu.

    No nie, podawałem zapis że ZNAK ma jeden kierunek a tutaj nie ma bo na lewym pasie są
    DWA kierunki :)

    > A jakie to ma znaczenie w kwestii zmiany pasa?

    Zwyczajnie proste. Jak zajmiesz pas LEWY, to obowiązują Ciebie znaki na lewym czyli
    możesz sobioe "zachcieć" jechać w lewo (jak ci na filmie). Pas PRAWY nakazuje Ci
    jazdę prosto a ty olewwasz znak i sobie skręcasz z WYZNACZONEGO PASA w lewo na lewy
    pas :)

    > Ale ja nie chce skręcać w lewo, tylko zmienić pas. Dotrze to do Ciebie?

    Aco mnie co ty chcesz? Ja nie jestem duchem świętym żeby przewidzieć jakie masz
    zamiary. Nagle włączasz kierunowskaz (bo MUSISZ) na prawym pasie, odbijasz w LEWO z
    wyznaczonego pasa a póżniej przekraczając linię "przerywaną", która nie jest dla
    Ciebie, robisz wężyk i lądujasz na lewym pasie. Odpierdalasz jakieś streetdance i
    pyszczysz że ta przerywana linia jest specjalnie dla Ciebie. Nie jest!

    > Bzdura. Chcesz mi udowodnić że jak na tym zdjęciu https://www.google.pl/maps/https:
    > //www.google.pl/maps/dir/52.1677991,21.0354506//@52.
    1677234,21.0354103,57m/data=!3m
    > 1!1e3 górna nitka Dolinku Służewieckiej prowadząca w lewo-dół, jak jestem tym
    > oznaczonym czarnym autem na pasie do skrętu w lewo, to już nie mogę zmienić pasa na
    > prawy i polecieć prosto bo strzałka mi tego zabrania?

    A to jest SKRZYŻOWANIE PASÓW RUCHU? Jeśli tak, to chyba jestem ślepy :>

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Have you heard the news? The dogs are dead!