    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: regulator ciśnienia pompy paliwa
    Date: Thu, 8 Jun 2017 19:01:25 -0000 (UTC)

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Jeśli to silnik wolnossący to objawy odczuwalne raczej niewielkie, albo
    > żadne. większe w silniku doładowanym.
    > Może być niewielki spadek mocy, może ale nie musi zapalić sie "check
    > engine".

    Silnik wolnossący: VW Passat, V6 2.8L, kod silnika ATQ.

    > Natomiast konsekwencje takiej jakdy to uboga mieszanka przy dużych
    > obciążeniach.
    > Po dłuższej jeździe z większymi obciążeniami skutki będą groźne dla silnika
    > - mogące się skończyć stopieniem tłoków, zatarciem silnika itp.

    Brzmi poważnie :-)

    Wystarczająco poważnie aby to naprawić :-)

    > pomijalna ilość tego powietrza

    A już się bałem że inne rzeczy będą tym zaburzonym podciśnieniem dotknięte.

> [...]
    > dolotowym.
    > Dzięki temu wydajność wtryskiwaczy (mierzona w objętości wtryskiwanego
    > paliwa w czasie) jest taka sama, niezależnie od podciśnienia w kolektorze
    > (a w więc obciążenia silnika).
    >

    > Po zdjęciu tej rurki, w zakresie niewielkich obciążeń (czyli również pętli
    > zamkniętej sondy lambda), wydatek wtryskiwaczy wzrośnie, co zostanie
    > skompensowane ujemną korekcją dawki paliwa.
    > Jednak przy dużym obciążeniu (w pętli otwartej), ujemna korekcja dawki
    > paliwa spowoduje podanie zbyt małej ilości paliwa i pracę silnika na

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
    Rurka nie jest zdjęta, jest urwana tak 5cm od regulatora ciśnienia.

    Chyba pękła na zakręcie/zakrzywieniu.

    Czy wystarczy jak przysztukuję jakimś kawałkiem koszulki termokurczliwej z
    wyściółką ze topiącej się izolacji?

    Czy to trzeba coś porządniejszego zrobić?