-
Data: 2017-06-08 20:35:05
Temat: Re: regulator ciśnienia pompy paliwa
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Wed, 7 Jun 2017 19:10:04 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
> Zauważyłem urwaną rurkę podciśnienia dochodzącą do regulatora ciśnienia
> pompy paliwa....
>
> Jakie objawy dać może taka dyndająca rurka i brak regulacji pompy paliwa?
Jeśli to silnik wolnossący to objawy odczuwalne raczej niewielkie, albo
żadne. większe w silniku doładowanym.
Może być niewielki spadek mocy, może ale nie musi zapalić sie "check
engine".
Natomiast konsekwencje takiej jakdy to uboga mieszanka przy dużych
obciążeniach.
Po dłuższej jeździe z większymi obciążeniami skutki będą groźne dla silnika
- mogące się skończyć stopieniem tłoków, zatarciem silnika itp.
> Chyba będą dwa efekty: lewe powietrze będzie dochodzić do systemu gdzie nie
> powinno dochodzić
pomijalna ilość tego powietrza
> - to raz, a dwa brak modulacji ciśnienia pompy paliwa...
Tak.
Ten przewód doprowadza wartość referencjną ciśnienia dla regulatora.
Niezależnie od podciśnienia w kolektorze dolotowym, regulator utrzymuje
jednakową względną różnicę ciśnienia między szyną paliwową, a kolektorem
dolotowym.
Dzięki temu wydajność wtryskiwaczy (mierzona w objętości wtryskiwanego
paliwa w czasie) jest taka sama, niezależnie od podciśnienia w kolektorze
(a w więc obciążenia silnika).
Po zdjęciu tej rurki, w zakresie niewielkich obciążeń (czyli również pętli
zamkniętej sondy lambda), wydatek wtryskiwaczy wzrośnie, co zostanie
skompensowane ujemną korekcją dawki paliwa.
Jednak przy dużym obciążeniu (w pętli otwartej), ujemna korekcja dawki
paliwa spowoduje podanie zbyt małej ilości paliwa i pracę silnika na
ubogiej mieszance.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.06.17 21:01 Pszemol
- 08.06.17 21:42 Tomasz Pyra
- 08.06.17 23:12 Zenek Kapelinder
- 09.06.17 03:05 Pszemol
- 09.06.17 04:30 Pszemol
- 09.06.17 10:27 Zenek Kapelinder
- 09.06.17 17:09 Pszemol
- 17.06.17 16:08 j...@i...pl
- 17.06.17 16:41 Pszemol
- 17.06.17 17:40 j...@i...pl
- 17.06.17 21:36 Pszemol
- 17.06.17 23:46 Przemyslaw P.
- 18.06.17 00:13 Pszemol
- 18.06.17 09:18 Cavallino
- 18.06.17 14:28 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=