    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Date: Sat, 10 Mar 2012 16:01:14 +0100

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > No nie koniecznie jestem androidziarzem, bo bardzo dugo uzywalem
    > Windowsa M ktory mi doskonale odpowiadal.i instalowalem sobie na nim
    > to co potrzebowalem. Bylo tak do tego czasu az Microsoft przestal
    > rozwijac WM a zaczal jakies bezsensowne z niczym nie kompatybilne
    > kafelki :(

    A co mieli zrobić, jak WM umierał z braku popytu, na marketplace wiater
    chulał, a cały świat zachłysnął się ajfonem i jego androidowymi podróbami?
    Mieli charytatywnie dla ciebie rozwijać ten WM czy sprzedawać za tysiące
    dolarów od sztuki?

    > pierwsze jaskolki np HTC ktore moga byc albo windziane albo
    > androidowe - decyduje uzytkownik. To mi sie podoba.

    Czyli zamiast kilku dolarów opłat licencyjnych, jak od każdego telefonu z
    samym androidem, w takim przypadku MS dostaje kilkadziesiąt. Też mi się
    podoba :>