    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: puknięcie - próba naciągactwa?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 25 May 2011 22:17:42 GMT

    begin MZ

    > Dlatego podejrzewam, że szukał jelenia i możliwe że nawet
    > teraz nie zgłosi tylko będzie jeździć dalej i czekać na takiego co
    > grzecznie napisze że rozwalił mu zderzak.

    A ja sądzę, że jesteście lekko bezczelni. Twoja żona wjechała mu w tył,
    narobiła mu kłopotu, stracił przez nią pewnie sporo czasu. Mimo wszystko
    nie wezwał policji, chociaż mógł, a wtedy skończyłoby się zapewne na 300
    zł i 6 punktach karnych. A Wy w obliczu powyższego debatujecie nad tym,
    czy była tam wcześniej jakaś ryska, czy nie było. Jakie to ma właściwie
    znaczenie? Większość aut ma jakieś drobne uszkodzenia na zderzakach,
    wystarczy się dobrze przyjrzeć.