  • Data: 2011-05-26 10:01:57
    Temat: Re: puknięcie - próba naciągactwa?
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast zaciekawiła mnie kwestia wzywania Policji w takim
    > przypadku (pomijam że wzywanie do dupereli nie ma sensu i nic dziwnego
    > że nie chcą przyjeżdżać). Czy jeśli nie ma uszkodzeń lub są właśnie
    > takie dyskusyjne i powiedzmy że w trakcie interwencji zostaną
    > zakwestionowane to policja wypisuje mandat?

    oczywiście
    kazde zetknięcie pojazdów to już będzie kolizja
    w tej kwestii tez mam doświadczenie (żona ma)

    zima, droga osiedlowa, mocno zwężona przez zwały śniegu na poboczu
    zona dojeżdza do skrzyżowania a z przeciwnej strony jedzie BMW X5
    logicznei myśląc trzeba by się minąć na skrzyzowaniu (bo szerzej)

    niestety X5 wciska się w ulice z której wjyjeżdza zona i lusterko przesuwa
    się bo boku BMW.
    kierowca z BMW wyskakuje i oczywiście zaczyna straszenie i naciąganie na
    kasę.
    wzywa policję
    policja przyjeżdza stwierdza, że na tej drodze oba samochody nie mogły się
    zmieścic no i jedyne co moze zaproponowac to mandat dla kazdego z kierowców
    ;-) (pojechaliby bez karania ale kierowca BMW nalegał ze koniecznie musza
    coś zrobić).

    uszkodzenie na bmw było mniej wiecej takie jakbym palcem wskazującym starł
    kurz z błotnika na długości 1m.
    moje lusterko tez nie uszkodzone.
    cała afera rozpętna przez pieniacza z BMW.