  • Data: 2011-05-26 11:16:13
    Temat: Re: puknięcie - próba naciągactwa?
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > <cut>

    > Ciekawa sprawa - uszkodzenie BMW jest a Twoje lusterko TEZ
    > nieuszkodzone!;-)

    zabrakło " ", a dalej o kurzu i palcu nie chciało się doczytac? ;-)

    > A kto w kogo wjechal? Bo z Posta i kontekstu watku jakos nie wynika...

    spróbuj to sam roztrzygnąc.
    napisałem że droga miała szerokość < niż BMW+mój samochód
    wiec kto w kogo wjechał?
    wina obopólna bo dwa samochody powinny się zatrzymac i już.
    gdyby zona się zatrzymała to byłaby bezsporna wina BMW.

    choc dywagujac dlaej skoro szerokośc BMW>niż mojego samochodu
    to raczej BMW było poza osią.