eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprzewod czujnika ABS - lutować? › Re: przewod czujnika ABS - lutować?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news1.cyf-kr.edu.pl!news.nas
    k.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!pwr.wroc.pl!news.wcss.wroc.pl!not
    -for-mail
    From: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: przewod czujnika ABS - lutować?
    Date: Thu, 24 Jan 2013 07:33:22 +0000 (UTC)
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 22
    Message-ID: <kdqo42$i9a$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    References: <kc434i$bvs$1@node1.news.atman.pl> <kdllbe$1rub$1@news2.ipartners.pl>
    <3stLs.1012$pM7.980@fx27.fr7> <kdlq93$1u9o$1@news2.ipartners.pl>
    <%iwLs.8723$9D5.1825@fx22.fr7> <50fea134$1@news.home.net.pl>
    <a9FLs.6871$185.3773@fx03.fr7> <5100aa78$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: infrared.zind.ikem.pwr.wroc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: z-news.wcss.wroc.pl 1359012802 18730 156.17.14.223 (24 Jan 2013 07:33:22
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...pwr.wroc.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jan 2013 07:33:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.9.3-20080506 ("Dalintober") (UNIX) (Linux/2.6.32-5-686 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:641187
    [ ukryj nagłówki ]

    Anerys <s...@s...pl> wrote:
    >
    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:a9FLs.6871$185.3773@fx03.fr7...
    >
    > (...)
    >> I nie musze, wręcz przeciwnie, trzymam koła zablokowane, mam wtedy
    >
    > I może ci nie starczyć tarcia dynamicznego, na pokonanie oporów toczenia.
    > Pamiętaj, tarcie z kołami zablokowanymi jest MNIEJSZE, niż z kołami na
    > granicy przyczepności.

    Nie jest to takie oczywiste. Polecam tabele 2 i rysunek 6
    http://www.pneusrupp.ch/docs/124-en_122-en_-granulat
    esvtitestreportenglish.pdf
    ;)

    > Tarcie statyczne, gdzie nie masz zerwania przyczepności, jednak daje większe
    > szanse. Takie są prawa fizyki.

    Ale w/w artykułu dla ABS typowy jest 13% poślizg.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: