eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprawo i sprawiedliwość... już chyba czas...Re: prawo i sprawiedliwość... już chyba czas...
  • Data: 2017-06-14 05:56:32
    Temat: Re: prawo i sprawiedliwość... już chyba czas...
    Od: TurboPascal <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 21:42:58 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > W dniu 2017-06-10 o 20:16, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > > no to inny "wzywają skrajnie do zajęcia się rzeczami nowoczesnymi"
    > > (wersja bardzo mocno ocenzurowana) - co to są "zagadnienia nowoczesne"?
    >
    > Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej
    > aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu
    > powszechnego uczestnictwa. Szanowni Państwo, stały wzrost ilości i
    > zakresu naszej aktywności wymaga specyzowania i określenia modelu
    > rozwoju. Róznorodne i bogate doświadczenia, stały wzrost ilości i
    > zakresu naszej aktywności pomaga w przygotowaniu i realizacji form
    > oddziaływania. Troska organizacji a szczególnie, realizacja nakreślonych
    > zadań programowych przedstawia interesującą próbę sprawdzenia form
    > oddziaływania. Róznorodne i bogate doświadczenia, realizacja
    > nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces wdrażania i
    > unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa. Z drugiej strony,
    > zakres i miejsce szkolenia kadr uniemożliwia w większym stopniu
    > tworzenie postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
    > Koleżanki i koledzy, zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia
    > interesującą próbę sprawdzenia dalszych kierunków rozwoju. Troska
    > organizacji a szczególnie, realizacja nakreślonych zadań programowych
    > pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego
    > uczestnictwa. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej
    > uzasadniać, realizacja nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą
    > proces wdrażania i unowocześniania kierunków postępu prac. Róznorodne i
    > bogate doświadczenia, realizacja nakreślonych zadań programowych
    > przedstawia interesującą próbę sprawdzenia nowych propozycji. Troska
    > organizacji a szczególnie, realizacja nakreślonych zadań programowych
    > powoduje docenienie wagi postaw uczestników wobec zadań stawianych przez
    > organizację. Praktyka dnia codziennego dowodzi że, realizacja
    > nakreślonych zadań programowych spełnia ważne zadania w wypracowaniu
    > nowych propozycji. Podobnie, zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia
    > interesującą próbę sprawdzenia modelu rozwoju. W ten sposób, realizacja
    > nakreślonych zadań programowych spełnia ważne zadania w wypracowaniu
    > postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację. Wagi i
    > znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    > nakreślonych zadań programowych wymaga specyzowania i określenia modelu
    > rozwoju. Troska organizacji a szczególnie, zakres i miejsce szkolenia
    > kadr pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania odpowiednich
    > warunków aktywizacji. Podobnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    > aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu
    > szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom. Założenia naszej misji, a
    > także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności zabezpiecza udział
    > szerokiej grupie w kształtowaniu modelu rozwoju.

    W pierwszej chwili wygląda to wręcz transcendentalnie, ale po posortowaniu wychodzi
    zwykły banał...

    ###> Koleżanki i koledzy, realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia istotna
    rolę w kształtowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
    ###> Koleżanki i koledzy, realizacja nakreślonych zadań programowych uniemożliwia w
    większym stopniu tworzenie systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom.
    ###> Koleżanki i koledzy, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności wymaga
    sprecyzowania i określenia systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom.
    ###> Koleżanki i koledzy, zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia interesującą
    próbę sprawdzenia dalszych kierunków rozwoju.
    ###> Nie zapominajmy jednak o tym, że realizacja nakreślonych zadań programowych
    zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu modelu rozwoju.
    ###> Nie zapominajmy jednak o tym, że stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania kierunków postępu prac.
    ###> Nie zapominajmy jednak o tym, że stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    powoduje docenienie wagi nowych propozycji.
    ###> Nie zapominajmy jednak o tym, że stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu nowych propozycji.
    ###> Nie zapominajmy jednak o tym, że zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia istotna
    rolę w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa.
    ###> Podobnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom.
    ###> Podobnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności przedstawia
    interesującą próbę sprawdzenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez
    organizację.
    ###> Podobnie, zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia interesującą próbę
    sprawdzenia modelu rozwoju.
    ###> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że realizacja nakreślonych zadań programowych
    pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu powszechnego uczestnictwa.
    ###> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że realizacja nakreślonych zadań programowych
    spełnia ważne zadania w wypracowaniu nowych propozycji.
    ###> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników
    wobec zadań stawianych przez organizację.
    ###> Różnorodne i bogate doświadczenia, realizacja nakreślonych zadań programowych
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa.
    ###> Różnorodne i bogate doświadczenia, realizacja nakreślonych zadań programowych
    przedstawia interesującą próbę sprawdzenia nowych propozycji.
    ###> Różnorodne i bogate doświadczenia, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pomaga w przygotowaniu i realizacji form oddziaływania.
    ###> Różnorodne i bogate doświadczenia, zakres i miejsce szkolenia kadr powoduje
    docenienie wagi modelu rozwoju.
    ###> Różnorodne i bogate doświadczenia, zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia
    istotna rolę w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji.
    ###> Szanowni Państwo, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności spełnia ważne
    zadania w wypracowaniu form oddziaływania.
    ###> Szanowni Państwo, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności wymaga
    sprecyzowania i określenia modelu rozwoju.
    ###> Szanowni Państwo, zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju.
    ###> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania odpowiednich warunków aktywizacji.
    ###> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa.
    ###> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych
    powoduje docenienie wagi postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
    ###> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych
    przedstawia interesującą próbę sprawdzenia form oddziaływania.
    ###> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych
    przedstawia interesującą próbę sprawdzenia nowych propozycji.
    ###> Troska organizacji, a szczególnie stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania form oddziaływania.
    ###> Troska organizacji, a szczególnie stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji.
    ###> Troska organizacji, a szczególnie stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu szkolenia kadr
    odpowiadającego potrzebom.
    ###> Troska organizacji, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za
    sobą proces wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju.
    ###> Troska organizacji, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za
    sobą proces wdrażania i unowocześniania odpowiednich warunków aktywizacji.
    ###> Troska organizacji, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr pomaga w
    przygotowaniu i realizacji dalszych kierunków rozwoju.
    ###> W ten sposób, realizacja nakreślonych zadań programowych powoduje docenienie
    wagi dalszych kierunków rozwoju.
    ###> W ten sposób, realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia ważne zadania w
    wypracowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
    ###> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania
    kierunków postępu prac.
    ###> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    nakreślonych zadań programowych przedstawia interesującą próbę sprawdzenia dalszych
    kierunków rozwoju.
    ###> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    nakreślonych zadań programowych wymaga sprecyzowania i określenia form oddziaływania.
    ###> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    nakreślonych zadań programowych wymaga sprecyzowania i określenia modelu rozwoju.
    ###> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    nakreślonych zadań programowych zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu
    systemu powszechnego uczestnictwa.
    ###> Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga za
    sobą proces wdrażania i unowocześniania kierunków postępu prac.
    ###> Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga za
    sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych
    przez organizację.
    ###> Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności wymaga
    sprecyzowania i określenia systemu powszechnego uczestnictwa.
    ###> Z drugiej strony, zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania modelu rozwoju.
    ###> Z drugiej strony, zakres i miejsce szkolenia kadr uniemożliwia w większym
    stopniu tworzenie postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
    ###> Założenia naszej misji, a także realizacja nakreślonych zadań programowych
    pomaga w przygotowaniu i realizacji form oddziaływania.
    ###> Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania form oddziaływania.
    ###> Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa.
    ###> Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pomaga w przygotowaniu i realizacji form oddziaływania.
    ###> Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pomaga w przygotowaniu i realizacji odpowiednich warunków aktywizacji.
    ###> Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    przedstawia interesującą próbę sprawdzenia form oddziaływania.
    ###> Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu modelu rozwoju.
    ###> Założenia naszej misji, a także zakres i miejsce szkolenia kadr zabezpiecza
    udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu szkolenia kadr odpowiadającego
    potrzebom.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: