eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprawo i sprawiedliwość... już chyba czas...Re: prawo i sprawiedliwość... już chyba czas...
  • Data: 2017-06-14 05:38:39
    Temat: Re: prawo i sprawiedliwość... już chyba czas...
    Od: TurboPascal <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 21:42:20 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > W dniu 2017-06-09 o 10:00, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > > przepraszam, ale pozwolę sobie na żarcik: "nikt twojego nie czyta i
    > > nikt u ciebie nie pisze!"... przezabawne... może Kto słyszał jakieś
    > > inne równie przednie euro-dżołki?
    >
    > Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    > pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników
    > wobec zadań stawianych przez organizację. Troska organizacji a
    > szczególnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga za
    > sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji. Założenia
    > naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    > pomaga w przygotowaniu i realizacji odpowiednich warunków aktywizacji.
    > Troska organizacji a szczególnie, zakres i miejsce szkolenia kadr pomaga
    > w przygotowaniu i realizacji dalszych kierunków rozwoju. Szanowni
    > Państwo, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności spełnia ważne
    > zadania w wypracowaniu form oddziaływania. Założenia naszej misji, a
    > także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności przedstawia
    > interesującą próbę sprawdzenia form oddziaływania. Róznorodne i bogate
    > doświadczenia, zakres i miejsce szkolenia kadr powoduje docenienie wagi
    > modelu rozwoju. Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    > aktywności wymaga specyzowania i określenia systemu powszechnego
    > uczestnictwa. Założenia naszej misji, a także realizacja nakreślonych
    > zadań programowych pomaga w przygotowaniu i realizacji form
    > oddziaływania. Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    > aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania kierunków
    > postępu prac. Z drugiej strony, zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga
    > za sobą proces wdrażania i unowocześniania modelu rozwoju. Nie
    > zapominajmy jednak o tym że, zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia
    > istotna rolę w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa.
    > Założenia naszej misji, a także zakres i miejsce szkolenia kadr
    > zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu szkolenia
    > kadr odpowiadającego potrzebom. Wagi i znaczenia tych problemów nie
    > trzeba szerzej uzasadniać, realizacja nakreślonych zadań programowych
    > wymaga specyzowania i określenia form oddziaływania. Róznorodne i bogate
    > doświadczenia, zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia istotna rolę w
    > kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji. Koleżanki i koledzy,
    > realizacja nakreślonych zadań programowych uniemożliwia w większym
    > stopniu tworzenie systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom.
    > Troska organizacji a szczególnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    > aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania form
    > oddziaływania. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej
    > uzasadniać, realizacja nakreślonych zadań programowych przedstawia
    > interesującą próbę sprawdzenia dalszych kierunków rozwoju.

    W pierwszej chwili wygląda to wręcz transcendentalnie, ale po posortowaniu wychodzi
    zwykły banał...

    ===> Koleżanki i koledzy, realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia istotna
    rolę w kształtowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
    ===> Koleżanki i koledzy, realizacja nakreślonych zadań programowych uniemożliwia w
    większym stopniu tworzenie systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom.
    ===> Koleżanki i koledzy, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności wymaga
    sprecyzowania i określenia systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom.
    ===> Koleżanki i koledzy, zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia interesującą
    próbę sprawdzenia dalszych kierunków rozwoju.
    ===> Nie zapominajmy jednak o tym, że realizacja nakreślonych zadań programowych
    zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu modelu rozwoju.
    ===> Nie zapominajmy jednak o tym, że stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania kierunków postępu prac.
    ===> Nie zapominajmy jednak o tym, że stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    powoduje docenienie wagi nowych propozycji.
    ===> Nie zapominajmy jednak o tym, że stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu nowych propozycji.
    ===> Nie zapominajmy jednak o tym, że zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia istotna
    rolę w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa.
    ===> Podobnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom.
    ===> Podobnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności przedstawia
    interesującą próbę sprawdzenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez
    organizację.
    ===> Podobnie, zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia interesującą próbę
    sprawdzenia modelu rozwoju.
    ===> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że realizacja nakreślonych zadań programowych
    pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu powszechnego uczestnictwa.
    ===> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że realizacja nakreślonych zadań programowych
    spełnia ważne zadania w wypracowaniu nowych propozycji.
    ===> Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników
    wobec zadań stawianych przez organizację.
    ===> Różnorodne i bogate doświadczenia, realizacja nakreślonych zadań programowych
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa.
    ===> Różnorodne i bogate doświadczenia, realizacja nakreślonych zadań programowych
    przedstawia interesującą próbę sprawdzenia nowych propozycji.
    ===> Różnorodne i bogate doświadczenia, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pomaga w przygotowaniu i realizacji form oddziaływania.
    ===> Różnorodne i bogate doświadczenia, zakres i miejsce szkolenia kadr powoduje
    docenienie wagi modelu rozwoju.
    ===> Różnorodne i bogate doświadczenia, zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia
    istotna rolę w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji.
    ===> Szanowni Państwo, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności spełnia ważne
    zadania w wypracowaniu form oddziaływania.
    ===> Szanowni Państwo, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności wymaga
    sprecyzowania i określenia modelu rozwoju.
    ===> Szanowni Państwo, zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju.
    ===> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania odpowiednich warunków aktywizacji.
    ===> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa.
    ===> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych
    powoduje docenienie wagi postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
    ===> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych
    przedstawia interesującą próbę sprawdzenia form oddziaływania.
    ===> Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych
    przedstawia interesującą próbę sprawdzenia nowych propozycji.
    ===> Troska organizacji, a szczególnie stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania form oddziaływania.
    ===> Troska organizacji, a szczególnie stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji.
    ===> Troska organizacji, a szczególnie stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu szkolenia kadr
    odpowiadającego potrzebom.
    ===> Troska organizacji, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za
    sobą proces wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju.
    ===> Troska organizacji, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za
    sobą proces wdrażania i unowocześniania odpowiednich warunków aktywizacji.
    ===> Troska organizacji, a szczególnie zakres i miejsce szkolenia kadr pomaga w
    przygotowaniu i realizacji dalszych kierunków rozwoju.
    ===> W ten sposób, realizacja nakreślonych zadań programowych powoduje docenienie
    wagi dalszych kierunków rozwoju.
    ===> W ten sposób, realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia ważne zadania w
    wypracowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
    ===> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania
    kierunków postępu prac.
    ===> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    nakreślonych zadań programowych przedstawia interesującą próbę sprawdzenia dalszych
    kierunków rozwoju.
    ===> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    nakreślonych zadań programowych wymaga sprecyzowania i określenia form oddziaływania.
    ===> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    nakreślonych zadań programowych wymaga sprecyzowania i określenia modelu rozwoju.
    ===> Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, realizacja
    nakreślonych zadań programowych zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu
    systemu powszechnego uczestnictwa.
    ===> Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga za
    sobą proces wdrażania i unowocześniania kierunków postępu prac.
    ===> Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga za
    sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych
    przez organizację.
    ===> Z drugiej strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności wymaga
    sprecyzowania i określenia systemu powszechnego uczestnictwa.
    ===> Z drugiej strony, zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania modelu rozwoju.
    ===> Z drugiej strony, zakres i miejsce szkolenia kadr uniemożliwia w większym
    stopniu tworzenie postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
    ===> Założenia naszej misji, a także realizacja nakreślonych zadań programowych
    pomaga w przygotowaniu i realizacji form oddziaływania.
    ===> Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania form oddziaływania.
    ===> Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu powszechnego uczestnictwa.
    ===> Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pomaga w przygotowaniu i realizacji form oddziaływania.
    ===> Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pomaga w przygotowaniu i realizacji odpowiednich warunków aktywizacji.
    ===> Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    przedstawia interesującą próbę sprawdzenia form oddziaływania.
    ===> Założenia naszej misji, a także stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu modelu rozwoju.
    ===> Założenia naszej misji, a także zakres i miejsce szkolenia kadr zabezpiecza
    udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu szkolenia kadr odpowiadającego
    potrzebom.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: