  • Data: 2009-10-14 22:30:46
    Temat: Re: potrzebny domofon za 1zł
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PS płaci wspólnota. czyli nawet jak jakiś delikwent nie zapłaci, to i
    > tak reszta solidarnie musi to pokryć. moze nie miłe dla lokatorów, ale
    > takie jest prawo.

    Ok, ale układ jest taki : jeśli np. kupujesz coś na raty - to sprzedawca od
    razu dostaje całą kwotę.
    O spłatę martwi się bank. A w sytuacji o której piszesz, to nie dość, że
    usługodawca musi czekać na zwrot inwestycji, nie mówiąc o zysku
    ale w dodatku sam musi się przy tym bujać. Jedna wspólnota będzie płacić,
    inna może nie - jest to na głowie wykonawcy tak czy owak.
    Już od dawna nie jestem w tej branży, ale moim zdaniem to jest tak marny
    interes, że tak jak napisałem - ktoś w desperacji musiał to zaoferować.
    Poza wszystkim, koszt instalacji takiego domofonu to kwota na tyle mała, że
    jednorazowy nawet wydatek jest naprawdę niewielki na "głowę".
    A jeśli rzeczywiście już się ktoś upiera, moim zdaniem równie dobrze można
    wziąc na to kredyt, jak to już ktoś tutaj sugerował.
    Wtedy można sobie i płacić w ratach, i nie trzeba się ograniczać do tego
    jednego wykonawcy zdesperowanego :)