    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6bit9$84b$1@dont-email.me> <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6eusp$10g$1@dont-email.me> <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6ge56$6ao$1@dont-email.me> <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6mpk4$1fm$1@dont-email.me> <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6tvj1$9id$1@dont-email.me> <569384d7$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <n728mh$ahs$1@dont-email.me> <5694bca1$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    <5694d07a$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <5694e0f9$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <5694e783$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Tue, 12 Jan 2016 13:25:30 +0100

    news:5694e783$0$645$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Tenze sam czlowiek pisal, ze dobre sluchawki i chetnie kupi otwarte
    > pudelko na prezent ... ale skoro otwarte, to moze po znizonej cenie.

    I na jego chceniu obniżki zapewne sie skończyło. :))

    > Ale one maja zwroty, podobno duzo.
    > I nie wszystko jest oryginalnie zamkniete, zreszta przepisy nie calkiem
    > jasne - buty moze i nie powinny nosic sladow uzywania, ale jak sie
    > przekonac, ze np radio za cicho gra, bez jego uruchomienia ?

    Jak cicho gra to gwarancja/niezgodność, a nie odstąpienie od umowy.

    > Ale za pol ceny ...

    U nas za pół ceny masz sprzęt z uszkodzeniem (np. zarysowany) i z krótką
    gwarancją albo i bez gwarancji.

    > To nie ludziom, to np hurtownie kupuja w fabryce.

    Trafiam na takie rabaty przy zakupach w hurtowni. Dlatego pisałem, że firmy
    bezmyślnie powtarzają znaną sztuczkę z rabatami.

    > Albo np pytam u gumiarza ile kosztuja opony, on siega po katalog, bierze
    > kalkulator, odlicza 30%, i mowi mi "180zl".
    > No to cos czuje, ze on ma 40 czy 50% upustu ... ale po co takie katalogi
    > drukowac ?

    Żeby taki klient jak Ty, cieszył się z AŻ 30% rabatu. :))

    > I ma pierwszy problem - film na youtube, a Youtube miesci sie w USA.
    > No dobra, to juz google, jest polskie przedstawicielstwo, ale przeciez sa
    > i inne serwisy.

    To teraz szukaj serwisu, który jest zarejestrowany w kraju, który na pewno
    nie będzie chciał współpracować z polską prokuraturą.

    > Poza tym myslisz, ze prokuratura bedzie tak ambitnie dochodzila, jesli nie
    > jest to szkalowany aktualny minister ?

    Prokuratura i Policja bardzo chętnie pomagały producentom filmowym w
    szukaniu kopii filmów w Internecie. Nie wiem czy byli sponsorowani, czy
    jakiś lobbysta był u odpowiednich ministrów. Była nawet sprawa, że złapali
    kilku studentów za przygotowywanie napisów do filmów. Tacy przestepcy są
    bardzo na rękę organom ścigania. Nie ukrywają się, nie są uzbrojeni, nie
    zrobią nikomu krzywdy - można bezpiecznie nabijac nimi statystyki.
    Są też prywatne wywiadownie, które moga skutecznie poszukac autora filmu. A
    prokurator bardzo się ucieszy jak dostanie wszystko na tacy.

    > Po co - wylaczyc, przyda sie na przyszlosc :-)

    Żartujesz, prawda?

    > A to nie wiem, kiedys chyba przysluguje.
    > Ale takie zwolnienie, to grozi odwolaniem pracownika - i wtedy pracodawca
    > musi udowodnic, ze szkaluje, ze to ten pracownik, ze nieprawdziwy film ...

    Sąd pracy dostanie informację, że przeciwko pracownikowi toczy się
    równolegle postępowanie karne.

    e-ugoda-ale-sokolow-chce-czegos-wiecej-48797

    > U nas ciagle jeszcze nie USA, stado prawnikow nie ma takiej sily
    > przebicia.
    > Jeden prawnik wystarczy, ale "dobrze ustawiony" :-(

    A pracownika zwykle nie stać na wynajęcie adwokata.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba