  • Data: 2016-01-12 14:03:47
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:5694d07a$0$689$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ja sie ciagle zastanawiam, czy to nie jest tak, ze jak gdzies odrzuca
    > partie z powodu jakosci, to ona laduje u nas.
    > Po takiej cenie, ze sie zwracac nie oplaca.
    >
    > Niektore z tych chinskich wyrobow sa tak wykonane, ze to nie ma prawa
    > masowo dzialac.
    > Ale tez roznie - np ladowarki do telefonow - wszystkie dzialaja.

    Ale jak działają? Bez poszanowania emisji zakłóceń...
    I potem ludziom touchscreeny wariują w smartfonach
    w czasie ładowania. Pisali o tym na grupie gsm i sam
    miałem taką ładowarkę chinską która mi iPhone4 ogłupiała.

    > Czyli wartosc nie spadla o 15%, ale chcesz miec 20% obnizki :-)
    > Po prawdzie to wartosc nie spadla niemal nic, ale obnizke chcesz.
    > Poza tym to znaczy, ze sklep musi podniesc cene o te 20%, no przynajmniej
    > z 10.

    Musiałby, gdyby wszystko miałoby być zwracane... a przecież nie jest.

    > Jeszcze byl bezczelny przyklad z innej grupy - przyjsc do sklepu, poprosic
    > o wypakowanie sluchawek, posluchac ... i poprosic o drugie oryginalnie
    > zamkniete pudelko.
    > Bo sluchawki dobre, ale to na prezent ma byc.
    > Oczywiscie te rozpakowane to sprzedawca moze sprzedac, ale po stosownej
    > obnizce.
    > Albo po posluchaniu kupic w sklepie internetotym.

    Chamstwo i brak kultury i poszanowania innego człowieka jest wszędzie...
    Nie uogólniaj.

    > No coz, byc moze tak trzeba elektronike sprzedawac - do 20 sztuk jedna
    > gratis, do macania.
    > Duze sklepy do 20, mniejsze do 5 ... i cena rosnie.

    Mówisz o całokształcie kosztów sprzedaży detalicznej.
    Stąd marża na ceny hurtowe aby dać zarobić z pokryciem kosztów.

    > Tylko ... film powiedzmy odniesie efekt, pracodawca zbanktuje, a pracownik
    > ... zostanie bez pracy.

    Altruizm jest w cenie.

    > To nie USA, u nas to jeszcze rzadkosc :-)
    > A ciagle jeszcze mozna zlozyc skarge konstutucyjna - obowiazuje wolnosc
    > pogladow :-)
    > Chyba, ze naprawde przegial z tymi parowkami ...

    Tatarek. I mówił rzeczy ciut za dużo zgadując podając jako pewnik.
    Obejrzałem film w necie "tyle w tym chemii, że jak zjecie to na drugi dzień
    będziecie świecić". No i test rzeczywiście "nierzetelny", bo powinien
    porównać do innego tatara zapakowanego z fabryki mięsa.
    Coś tak jakby drożdzówkę z worka z supermarketu przy stacji benzynowej
    porównywać do świeżej, prosto z piekarni.