eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplaca › Re: postarzanie nie poplaca
  • X-Received: by 10.50.131.168 with SMTP id on8mr138867igb.5.1452593109385; Tue, 12 Jan
    2016 02:05:09 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.50.131.168 with SMTP id on8mr138867igb.5.1452593109385; Tue, 12 Jan
    2016 02:05:09 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h5no3356785igh.0!news-out.google.com!l1ni11197igd.0!nntp.google.com!h5no3356782
    igh.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 12 Jan 2016 02:05:09 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <569384d7$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=80.238.112.56;
    posting-account=fXmvLQoAAACvbf372q-G5j9qhbGiZhwa
    NNTP-Posting-Host: 80.238.112.56
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <d...@4...com>
    <9...@g...com>
    <n61bmd$kbd$1@dont-email.me> <n61d6c$1s0$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <n61jb5$hb5$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6bit9$84b$1@dont-email.me> <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6eusp$10g$1@dont-email.me> <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6ge56$6ao$1@dont-email.me> <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6mpk4$1fm$1@dont-email.me> <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6tvj1$9id$1@dont-email.me> <569384d7$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    From: d...@g...com
    Injection-Date: Tue, 12 Jan 2016 10:05:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:691944
    [ ukryj nagłówki ]

    użytkownik yabba napisał:

    > No to naprawdę producenci i sprzedawcy w USA są wyrozumiali dla klienta. :)

    Ale tam stosunek ceny towar-zarobki jest inny niż w PL.
    W PL idzie się do sklepu, kupuje towar na jakąś potańcówę
    po czy zwraca, takie prawo. Kupuje się buty, przed upływem
    gwarancji niszczy i oddaje na gwarancje. Później
    kupujący są zdziwieni na warunki gwarancji jakie
    daje sprzedawca, że biegać można tylko raz w tygodniu,
    po suchym, tylko w parzyste dni i słoneczne.


    > http://di.com.pl/sokolow-vs-bloger-spor-zakonczyl-si
    e-ugoda-ale-sokolow-chce-czegos-wiecej-48797
    >

    Zaorać blogera, Sokołów jest jest jedną z najlepszych firm
    w PL. Krytyka tak, ale z sensem. Za to co zrobił niech odpowiada.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: