  • Data: 2016-01-12 11:07:50
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Według szczegółowej teorii spiskowej, to tak własnie jest. :)
    >Gorsze proszki do prania, kawa, herbata, słodycze. Może i
    >elektronika?

    Ja sie ciagle zastanawiam, czy to nie jest tak, ze jak gdzies odrzuca
    partie z powodu jakosci, to ona laduje u nas.
    Po takiej cenie, ze sie zwracac nie oplaca.

    Niektore z tych chinskich wyrobow sa tak wykonane, ze to nie ma prawa
    masowo dzialac.
    Ale tez roznie - np ladowarki do telefonow - wszystkie dzialaja.

    Czyli wartosc nie spadla o 15%, ale chcesz miec 20% obnizki :-)
    Po prawdzie to wartosc nie spadla niemal nic, ale obnizke chcesz.
    Poza tym to znaczy, ze sklep musi podniesc cene o te 20%, no
    przynajmniej z 10.

    Jeszcze byl bezczelny przyklad z innej grupy - przyjsc do sklepu,
    poprosic o wypakowanie sluchawek, posluchac ... i poprosic o drugie
    oryginalnie zamkniete pudelko.
    Bo sluchawki dobre, ale to na prezent ma byc.
    Oczywiscie te rozpakowane to sprzedawca moze sprzedac, ale po
    stosownej obnizce.
    Albo po posluchaniu kupic w sklepie internetotym.

    No coz, byc moze tak trzeba elektronike sprzedawac - do 20 sztuk jedna
    gratis, do macania.
    Duze sklepy do 20, mniejsze do 5 ... i cena rosnie.

    > No to bida.

    Niekoniecznie. Cena za to dobra.
    Zreszta "refurbished" to nie jest nasz wymysl.

    >Czasem taniej jest mi kupić jakieś podzespoły elektroniczne w sklepie
    >detalicznym niż w hurtowni po maksymalnych rabatach. To jest zagadka
    >ekonomiczna!

    Albo to wcale nie sa maksymalne rabaty, albo to nie jest tania
    hurtownia.

    Tak nawiasem mowiac - to np rabaty siegaja w Polsce 80%.
    Kosmos jakis ... albo zakupowcy w hurtowniach sa od rabatu widocznego
    na fakturze premiowiani, to im producent duzego udziela, co mu tam,
    kazdemu moze dac :-)

    Moze i moze, ale film przeciez prawdziwy.
    A przeciez nie trzeba sie przyznawac do imienia czy nazwiska.

    Tylko ... film powiedzmy odniesie efekt, pracodawca zbanktuje, a
    pracownik ... zostanie bez pracy.

    e-ugoda-ale-sokolow-chce-czegos-wiecej-48797
    >Samo życie.

    To nie USA, u nas to jeszcze rzadkosc :-)
    A ciagle jeszcze mozna zlozyc skarge konstutucyjna - obowiazuje
    wolnosc pogladow :-)
    Chyba, ze naprawde przegial z tymi parowkami ...

    J.