-
Data: 2016-01-12 09:47:34
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:n728mh$ahs$1@dont-email.me...
> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
> news:569384d7$0$644$65785112@news.neostrada.pl...
>> Miałem na myśli sytuację, że sprzęt jest niby sprawny, ale ma jakąś
>> irytująca cechę, która powoduje iz jego używanie jest uciążliwe. Np.
>> pilot działa tylko dokładnie w osi odbiornika IR, albo każda funkcja
>> działa z opóźnieniem 2 sekund. Wtedy raczej 90% nabywców zwróci ten
>> sprzęt do sklepu. Producent go nie przyjmie z powrotem, ponieważ sprzęt
>> działa: włącza się, odtwarza płyty, wyłącza.
>
> Jak tu żyję długo to się z takimi bublami nie spotykam...
> Może właśnie dlatego że sklepy w USA mają taką politykę zwrotów
> to takie badziewia wysyła się do sprzedaży tylko w Polsce? ;-)
>
Według szczegółowej teorii spiskowej, to tak własnie jest. :)
Gorsze proszki do prania, kawa, herbata, słodycze. Może i elektronika?
Mam kolegę, który z zawiązanymi oczami, bezbłędnie po samym smaku,
rozpoznawał kraj produkcji misiów-żelków.
>>> Jest dużo ludzi (w tym ja) że sprzętu elektronicznego nie traktują
>>> jak jakiegoś świętego przedmiotu który mozna kupić tylko w stanie
>>> fabrycznego dziewictwa, nierozpieczętowanego - zauważają fakt
>>> że czy ten DVD player postoi u mnie 10 dni czy u kogoś 10 dni
>>> to wartość jego nie spadła 15% i zamiast za coś zapłacić $500
>>> chętnie zapłacimy te $400 czy $425 aby mieć TEN SAM SPRZĘT.
>>
>> Też bym bez problemu taki kupił. Jednak u nas nie zauważyłem w Media
>> Marktach i tym podobnych sprzętów zwróconych przez klientów
>> i z niższą ceną. Może bywają, ale się rozchodzą jak ciepłe bułeczki. :)
>
> Może tak jest.
>
>> Są sklepy ze sprzętem "ze zwrotów", ale kupując sprzęt zwrócony przez
>> kogoś, ryzykujesz, że jest on uszkodzony lub ma wadę. Cena jest niższa,
>> ale gwarancja jest wtedy na miesiąc, na pół roku albo nie ma jej wcale.
>
> No to bida.
>
>>>> Czy małe sklepy też przyjmują zroty w taki prosty sposób?
>>>
>>> Zdefiniuj termin "małe sklepy".
>>
>> Sklep z 2-3-4-5 pracownikami.
>
> Nie odwiedzam takich sklepów z elektroników.
> Przeważnie jest w nich jakaś zbieranina z eBay'a.
> Więc nie orientuję się jak u nich ze zwrotami...
>
>>> Teoretycznie można to tak interpretować jak mówisz :-)
>>> Natomiast w praktyce gwarancja liczy się od daty zakupu,
>>> i kupując towar otworzony w sklepie efekt jest taki jak
>>> gdy kupujesz towar nowy: dostajesz pełną gwarancję
>>> od daty widniejącej na Twoim paragonie.
>>> Pamiętaj, że w dużej skali ten mały procent sprzętu który
>>> generalnie się nie psuje nie będzie dla producenta żadnym
>>> obciążeniem finansowym gdy gwarancję będzie honorował przez
>>> 13 a nie 12 miesięcy, czy - tymbardziej - 25 a nie 24 miesiące.
>>
>> No to naprawdę producenci i sprzedawcy w USA są wyrozumiali dla klienta.
>> :)
>
> Po prostu jest duży narzut detaliczny który pokrywa taką obsługę klienta.
> Tym się właśnie hurt od detalu ma różnić.
Czasem taniej jest mi kupić jakieś podzespoły elektroniczne w sklepie
detalicznym niż w hurtowni po maksymalnych rabatach. To jest zagadka
ekonomiczna!
>
>>> Istnieje to nie jest dobre kryterium - to oznacza tylko tyle że jakoś
>>> tam
>>> się mu opłaca tak funkcjonować. Kto wie czy nie miałby więcej dochodów
>>> gdyby lepiej traktował klientów - może mógłby zatrudnić więcej
>>> pracowników,
>>> rozbudować lokalizację, oferować więcej produktów, założyć filię swoją
>>> na sąsiednim osiedlu - czy też wygryźć konkurencję i mieć 2x więcej
>>> profitów.
>>
>> Konkurencja z dobrymi wędlinami też się nie rozwinęła przez ten czas.
>
> W ogóle małym sklepikom nie wróżę zbyt dużego prosperity...
Nie rozwinęła, to nie znaczy, że ma się źle. Wolę kupować w sprawdzonym
sklepiku, który dba o jakość towaru, niż w megamarkecie, który stawia na
ilość, a nie na jakość i "przedłuża" datę przydatności do spożycia.
>
>>> Kryminałby się zrobił - wystarczyłoby aby się zgłosił ktoś, kto się
>>> pochorował.
>>
>> Jak nam Pan udowodni, że zachorował Pan od naszego produktu, a nie od
>> produktu kupionego u konkurencji?
>> Proszę dostarczyć komisyjnie pobrane próbki artykułu w dniu zakupu. Oraz
>> przedstawić certyfikat niezależnego osrodka badawczego, że przechowywał
>> Pan artykuł zgodnie z wymaganiami.
>
> Znów - moze się zdarzyć że ktoś kupi więcej, da nadmiar do zamrażalnika,
> to co zje i od czego się pochoruje + zawartość zamrażalnika zaprowadzi ich
> do źródła.
Musisz jeszcze udowodnić, że przed włożeniem do zamrażalnika nie zepsułes
specjalnie tej porcji żywności.
> Już tak było w USA. Chyba w przypadku jakiegoś dużego zatrucia salmonelą.
>
Tu jest Polska, a nie USA.
>>> Albo pod wpływem takiego filmu na portalu społecznościowym 100 lub 1000
>>> osób.
>>
>> Uuuu, Pszemol, nie wiesz co piszesz. Jakby pracownik wrzucił taki filmik
>> do sieci, to może zostać zwolniony dyscyplinarnie za naruszenie tajemnicy
>> pracodawcy. Nie wiem też czy pracodawca nie może wtedy dochodzić od niego
>> zadośćuczynienia za poniesione straty. Pozostali pracownicy w trosce o
>> własne posady nie potwierdziliby, że było takie polecenie szefostwa.
>
> Nie macie ustawy o "whistleblowers"?
>
A coż to za zwierz? To o to chodzi?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Sygnalista_%28demaskat
or%29
Chyba nie ma takiej ustawy.
U nas na osoby zwracające uwagę na przekręty i nieprawidłowości mówi się
"oszołomy" i "mąciciele". (To było z lekką ironią.)
>> A za szkalowanie firmy w Internecie można słono zapłacić. Polska firma
>> wędliniarska wytoczyła proces blogerowi jak ten skrytykował smak tatara,
>> że jest w nim za dużo chemii. Biedaczek bardzo przepraszał, bo inaczej
>> poszedłby z torbami.
>>
>> http://di.com.pl/sokolow-vs-bloger-spor-zakonczyl-si
e-ugoda-ale-sokolow-chce-czegos-wiecej-48797
>
> Ciekawa historia.
Samo życie.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.16 11:05 d...@g...com
- 12.01.16 11:07 J.F.
- 12.01.16 11:46 yabba
- 12.01.16 12:22 yabba
- 12.01.16 12:13 J.F.
- 12.01.16 12:48 yabba
- 12.01.16 12:46 J.F.
- 12.01.16 13:06 d...@g...com
- 12.01.16 13:25 yabba
- 12.01.16 13:27 yabba
- 12.01.16 13:30 Kris
- 12.01.16 13:57 Pszemol
- 12.01.16 13:58 J.F.
- 12.01.16 14:03 Pszemol
- 12.01.16 14:06 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=