    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Sun, 13 Dec 2015 09:20:01 -0600

    "Waldek Hebisch" <h...@a...uni.wroc.pl> wrote in message
    news:n4hdjh$og9$1@z-news.wcss.wroc.pl...
    > Mowa jest o tym ze dzis nie mozna oczekiwac od produktow
    > LG czy Samsunga trwalosci. A wiec w tym sensie te marki
    > sa zepsute. Dlatego tez nie ma duzej roznicy w cenie.

    Ja wymagam trwałości i ją dostaję.
    Nawiasem mówiąc LG, dawniej Goldstar, potem Lucky Goldstar
    to świetny przykład jak można bardzo kiepską, zawodną markę
    wyprowadzić na prostą po długich latach kiepskiej reputacji...
    Dziś jest to marka porównywalna dobrą jakością z Samsungiem
    a dawniej (za czasów mojego monitora Samtron, pewnie 1997?)
    to Goldstary to był wyśmiewany szmelc.
    Dziś Samsunga i LG boją się Sony, Panasonic i inni wielcy.