  • Data: 2015-12-15 01:16:55
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu nie chodzi o oplacanie (bo tu chodzi o zysk :)), tylko o metody.
    > W razie odkrycia "bomby RTC" koncern moze miec klopoty, w razie uzycia
    > najtanszych kondensatorow - male lub wcale.

    Ale to oczywiste. Koncern sobie wyprodukuje kółeczko z tworzywa, które
    po 26 miesiącach się rozpadnie. I nikt mu nic nie może zrobić.
    Co to za problem ?

    > -drukarki - nie maja juz czujnika ilosci toneru, same sobie licza ile
    > zuzyly, po pewnej ilosci stron czy pikseli - ostrzezenie,
    > po kolejnej - drukarka stoi z "wymien toner". A toneru jeszcze
    > polowa. Podejrzewam ze to samo moze byc np z bebnami.

    Drukarki to poezja. Nie wiem ile miałem atramentówek. Coś pod 10.
    Głównie HP, Canon, ostatnią jaką miałem , to brother MFC-J825DW.

    Bardzo fajna. Z wifi, skanerem, taniutnie tusze. Bardzo byłem zadowolony.
    Szkoda tylko. że 2 czy 3 miesiące po gwarancji szlag trafił głowicę.
    Przypadek oczywiście, tak samo jak ze wszystkimi poprzednimi.
    A drukuję niewiele, po parędziesiąt stron na mc.

    Pszemol mi za chwile napisze, że nie umiem widocznie obsługiwać
    drukarki. Albo mam wyjątkowego pecha. Albo zmyślam.

    No ale ostatnio kupiłem xeroxa 7428. Sprzęt nie do zajechania (mam
    nadzieję), oczywiście jednak w tonerach chipy, które jak doliczą do zera
    trzeba wymienić :)

    Generalnie jest tak imo - sprzęt najtańszy jest zrobiony tak, żeby go
    szybko wymienić.